Kauhean hintainen toppatakki?
Ihan pakko ihmetellä tätä jollekin. =)
Siis katsokaa millainen toppatakki hintaan 119,95e.
Törkeä kallis! Ja kenen mielestä tuo on nätti?
http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=945
En haluamitenkään mollata Keltaista Kettua - sehän on aivan ihana putiikki, mutta juuri tuo kuosi ei vain omaa silmääni miellytä.
Kommentit (7)
on vaan aika tummanpuhuva tuo kuva, ei paras mahdollinen.
Mutta en kyllä myöskään raaskisi noin paljon maksaa takista, vaikka se kiva onkin :)
eikä hinta hirvittänyt ;) Rakastan sitä takkia edelleen!!
Tuosta kuvan takista en tykkää, siitä en maksais tuollaista summaa!
mä en ottaisi vaikka saisin ilmaiseksi....
Me kaikki, jotka muistamme 70-luvusta vielä jotain, jätämme tuommoiset kauppaan.
Itse ihastelin tyttöjen Espritin toppatakkia 69e, mutta en raaskinut ostaa. Minusta sekin oli kallis.
Mutta kuka käyttää rahansa mihinkin... Meillä kosteussuojahaalariin menee n. 100e, mutta minusta siihen kannattaa satsata, kun se on kuitenkin lapsen työvaate, pitää kuivana ja on jokapäiväisessä käytössä. Hienosteluvaatteet pitää saada halvemmalla...
Vanhemmilla vain vähän särki silmiä.. ja sitten onneksi löydettiin pojan toivoma punainen haalari (Po.P) ja päädyttiin kaikki tyydyttävään ratkaisuun.
Ja joo, hintakin menee yli. Samoin kun edellä joku vastasi, haalarit hankitaan vedenpitävät ja saavatkin maksaa, kaksiosaiset sitten edullisemmin.
Jollekin tuo voi olla pikkusumma, jonka voi kevyesti laittaa pelkkään takkiin olipa siinä mikä kuosi tahansa. Minä en kyllä ostaisi tuota takkia vaikka maksaisi 5 euroa! =) Ei miellytä minunkaan silmääni, mutta ei siinä ole hinnan kanssa mitään tekemistä.
Toisaalta, minusta 155 euroa Ticket toppahaalaristakin on ihan hirveä summa, enkä ikinä maksaisi sitä hintaa - etenkään niin rumasta haalarista! =) Minusta kun kaikki Ticketin toppahaalarit on ihan hirveän näköisiä, kauheat kuosit ja pussimainen malli. Älkää Ticket fanit kuitenkaan loukkaantuko! Kaikkien ei vaan ole pakko tykätä kaikesta. Jonkun mielestä taas minun tykkäämäni sininen värimaailma poikani vaatetuksessa on äärettömän tylsä! ;)
Musta tuo kuosi on hieno. Meiltä löytyykin haalarina;) Hinta on kyllä kova, harmittaa kun takit maksaa melkeen yhtäpaljon kuin haalarit.