Naiset; kuinka usein teille vislaillaan ja tööttäillään nöin kesäaikaan?
Ja vaikuttaako millaiset vaatteet on päällä. Mietin kun minulla on ollut löysä t-paita ja mom-jeansit ja silti koko ajan vislaillaan.
Kommentit (29)
Minulle ei ole kukaan koskaan vislaillut, tööttäillyt, eikä ehdotellut sopimattomia.
Jotain hyötyä epäesteettisestä ulkonäöstäkin ja sairaalloisesta ylipainosta.
Olin lenkillä ja ohi kulkeneesta autosta huudettiin "läskihuora"..
En tiedä. En liiku ilman kuulokkeita ulkona.
Näin muutama kesä sitten, kun mustaihoinen mies vihelsi sellaisen vaaleahiuksisen tytön/nuoren naisen perään, joka saattoi olla vaikka alaikäinen. En viitsinyt mitenkään puuttua asiaan. Jos olisin puuttunut, niin mistä sitä tietää, vaikka tyttö/nainen olisi luullut, että minä olisin ollut se vislaaja! Suomalainen mies kun on nykyään valitettavasti lähtökohtaisesti syyllinen aina ja kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Pukeudun siveellisesti.
Olen toppatakki päällä saanut kuulla arvion perseestäni. Kai se miehen toppis ja loppuraskaus sitten on jotenkin siveetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tapahdu koskaan koska en halua sellaista huomiota. Jos laittaisin minihameen ja kokkarit päälle varmaan tulisi viheltelyjä. Mutta mielestäni tuollaienn huomio kuuluu vain makuuhuoneeseen
Mulle vihellettiin, kun päällä oli maltillisen mittaiset farkkushortsit ja löysä t-paita, jalassa lenkkarit ja päässä silmälasit. Ei ole aina kiinni pukeutumisesta..
Minulle tullaan ihan pokkana puhumaan.