Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muumimukit

13.12.2006 |

tätä palstaa kun lukee, niin tuntuu et kaikki rakastaa niitä.

mä vihaan niitä. onhan muitakin vihaajia?

vihauslistaani vosin lisätä vielä kaikki marimekkokamat, mitkä tunnistan marimekoksi, mariskoolit, alvar aallon maljakot, iittalan tuikkulyhdyt- tai mitä nyt onkaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensäkään VIHAA mitään, en viitsi rasittaa itseäni sellaisella tunteella. Olen mieluiten hyväntuulinen!

" Perhe-elämä" astiastojen autojen talojen vaatteiden harrastusten ihmissuhteiden kännyköiden huonekalujen ym. keruineen tuntuu minusta usein kilpavarustelulta!

Senpä vuoksi olen sanoutunut siitä irti, ja oikein korostan vierailleni, miten TAAS tein Euroihmeestä edulliset kaupat ja löysin 4 mukia 3:lla eurolla! Ja sitten yhdessä ihastelemme niitä mukeja!

Keittiön pöytänä on naapurilta 50 mk:lla vuonna -88 ostettu pöytä, tuolit ja klassiset, ajan patinoimat wieniläistuolit 4 kpl 200mk kirpputorilta ja sitä rataa...vaatteet tietysti H&M:stä!

huvittaa itseäni tämä köyhäilyni - ja muita varmaan kauhistuttaa, mutta lihoopahan pankkitilini ja saan itselleni hyvän, kateudesta vapaan mielen!!!

Vierailija
2/8 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun " viha" sanan käyttöä. jos mulla olis lihava pankkitili, niin kyllä ostelisin kaikkia ihania vaatteita. että kaiholla kävelen tuolla kauppakeskuksissa ja katon kun porukka ostaa kalliita ihania vehkeitä.

mutta huumori silti mielessä. ei se mun onni oo ostelusta kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä mulla on lihava pankkitili, kun jätän ihan rauhassa kauppaan ne kaikki ihanat ylihintaiset tavarat!

Oikein oksettaa, jos on erehtynyt ostamaan jotain typerää merkkikamaa. Kuka niitä merkkejä tuijottaa, kyllä tyyli lähtee ihan jostain muusta, mm. väreistä ja itselle sopivista malleista ja timmistä kropasta.

Tein just viikon matkan Kanarialle, josta sitten ostelin mm. ihania kenkiä, ne kun on siellä paljon halvempia. Ja kyl taas töissä kehutaan " sul on sit taas ihanat kengät, mistä sä aina löydätkin..." .

Vierailija
4/8 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Mariskoolit ei ole minkäännäkösiä. Mutta Aalto-maljat on pieninä söpöjä....siis nämä Aalto-tuikkuastiat esimerkiksi.

Vierailija
5/8 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti en kyl viitsi ainakaan ostella mitään design pikkukrääsää...tosin ulkoiluvaatteissa, alusvaatteissa ja kasvovoiteissa en yleensä pihistele niin paljon. Niissä laatu on kalliimmissa selkeästi parempi.

Silti vaatteissakin: käytän paljon Zaran perusneuleita 14,90 e, kuka sitä erottaa jostain Gantista, oikeesti! (ne muuten makso Espanjassa 9,90, joten ostinkin niitä neljä kappaletta).

Vierailija
6/8 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole koskaan oottanut tollasia " kyllä sulla on ihanat kengät" - juttuja.

voipi olla siks kun mun duunissa liikutaa turvakengät jalassa äijien kanssa...

timmi kroppa kyllä on ja värinä musta.

mites musta pitsi iskee? mulle iskee ainakin

ollaan kans oltu kanarialla ja on kans tullu ostettuu siel kenkää.

kanaria on vaan niin junttipaikka...

Vierailija
7/8 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta pitsi on hiukan liian tyrkkyä mulle, enemmän klassisen yksinkertaista tyyliä, yksiväristä (musta, harmaan sävyt, tumma ruskea, luonnonvalkoinen), isoja hopea/valkokultakoruja, perusneuleita, -hameita ja -housuja. Ja siis näyttäviä kenkiä mielellään!

Kanarialla sen takia, että hinta/laatusuhde on vaan niin hyvä! Lisäksi lentomatka on sopiva, en jaksaisi istua yhtään kauempaa! Vielä kun se on länsimaa, ja ilmasto on ympäri vuoden sopiva, niin en ymmärrä miksi ei Kanaria?

tuon sieltä vaatteita, kenkiä, kosmetiikkaa, oliiviöljyä ym. ruokatarvikkeita.

Vierailija
8/8 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä laadukkaita tietenkin. Ja lapsesta kivoja. Anoppikin tykkää!