Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitus ei kaatunutkaan

Vierailija
15.07.2023 |

Mites nyt suu pannaan?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt odotellaan verovähennyksiä ahkerille ja leikkauksia laiskoille.

Just tätä minäkin odotan.

Siksi toivon hartaasti, ettei tämä hallitus kaatuisi.

Olen kurkkuani myöten kyllästynyt elättämään noita luusereita ja tukien väärinkäyttäjiä, suoraan kotisohvalle.

Sama täällä. Tältä palstalta olen lukenut näiden ihmisten juttuja, joita ei huvita aamulla nousta ja keljuillen muille sanovat, että sopii jäädä kotiin ja kuka töihin pakottaa.

Kyllä se omatunto ja moraali on pakottanut töihin joka aamu: en pysty mitenkään ajattelemaan, että muut ostaisivat minulle ruoat ja maksaisivat vuokrat. Se on sisäänrakennettuna, että itsestä on huolehdittava ihan itse. Ei ole kiva minustakaan herätä joka aamu viideltä ja lähteä töihin, mutta niin se vaan elämässä menee.

Olin kyllä hyvilläni, kun kuulin että tämä nyt loppuu. Se taitaa myös näkyä tilipussissa kun verot laskevat, ainakin meillä, jotka emme suurta palkkaa saa.

Teidän ostovoimanne kärsii eniten hallitusohjelmasta. Laskettu juttu. Kannattaa tutustua faktoihin.

Tosin sanoohan sen järkikin, että jos saat kympin tai veronkevennyksiä, mutta samalla kaiken välttämättömän hinta ja verot nousee, häviät rutkasti. Veronkorotukset kohdennetaan niihin asioihin joita et voi välttää esim. alv-kevennyksistä luopuminen. Tasaverotukseen siis pyritään.

Kyllä minä ymmärrän, että näihin talkoisiin on jokaisen osallistuttava ja kyllä se minullekin sopii. Uskaltaisin tuota ensimmäistä väittämääsi tosin vähän epäillä; kyllä se ostovoima eniten niillä kärsii, jotka eivät lähde sinne töihin.

Älä selitä kun rikkaille ja varakkaille hallituksen uudistukset antaisivat lisää. Yritystuista eivät ole leikkaamassa vaikka useampi asiantuntija suositteli sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi