Miksi viestittelyn lopettanut ottaa myöhemmin taas yhteyttä?
Viestittelin miehen kanssa hetken aikaa muutama vuosi sitten, viestittely kuitenkin hänen osaltaan kuihtui. Ajattelin että siinä se sitten oli ja poistin hänen numeronsa. Nyt hän yllättäen otti taas yhteyttä ja pahoitteli. Mikä idea tällaisessa voi olla takana? Jos en kiinnostanut silloin niin miten nyt yhtäkkiä alkoi taas muka kiinnostamaan.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt niin, että viestittely loppuu kun tapaan mukavan naisen. Joskus myöhemmin kun olen taas sinkku niin muistan kuinka kivaa sen toisen naisen kanssa oli viestitellä. Otan sitten yhteyttä.
Niin että paremman puutteessa sitten kelpaa. Hyi hitto.
Piti sitten tehtailla sikamiehen viesti ja siihen vastaus, nää minuutin sisään peräjälkeen ilmaantuvat vastaukset on niin ilmeisiä.
What, toi vastaus on kyllä oikeasti eri henkilön kirjoittama :D tiedän koska kirjoitin sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt niin, että viestittely loppuu kun tapaan mukavan naisen. Joskus myöhemmin kun olen taas sinkku niin muistan kuinka kivaa sen toisen naisen kanssa oli viestitellä. Otan sitten yhteyttä.
Piti sitten tehtailla sikamiehen viesti ja siihen vastaus, nää minuutin sisään peräjälkeen ilmaantuvat vastaukset on niin ilmeisiä.
What, toi vastaus on kyllä oikeasti eri henkilön kirjoittama :D tiedän koska kirjoitin sen.
Niinhän ne kaikki sanoo....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne kaikki sanoo....
Sun mielikuvitus laukkaa vähän liian lujaa.
Ei saa tällä hetkellä pildeä niin epätoivoissaan käy läpi listojaan ja nyt on sinun vuoro. Älä lankea tuohon ap.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos nainen tekee samoin, onko silläkin sitten vaan bimbbi sinisenä?
Yllättäen vastausta tähän ei saatu, muuta kuin "naiset ei tee sellaista".