Raisa Räisänen ja TAAS uusi epäilty
Viimeinen johtolanka -podcastiin tulossa uusi jakso 19.7.
"Virallisesti Raisa Räisäsen katoamisesta epäillään yhtä naishenkilöä, jonka nimeä poliisi ei vahvista. Viimeinen johtolanka löysi kuitenkin tietolähteen, jonka mukaan poliisilla saattaa olla uusi epäilty. Tietolähde sai poliisin kiinnostumaan joitakin vuosia sitten pirkanmaalaisesta mieskaksikosta, isästä ja pojasta. Vaikka kaksikosta on tehty selvitystyötä, heitä ei ole tietojemme mukaan liitetty Raisa Räisäsen murhan esitutkintamateriaaleihin."
Keitähän nuo isä ja poika on?
Kommentit (92)
Jos Raisa kidnapattiin ja vietiin ulkomaille? Ruumiinosia elinluovutuksiin?
Mutta voidaanko Raisa Räisästä löytää enää mistään?
Muistanko harhoja, kun minulla on mielikuva poliisi-tv:n videosta jossa näkyy kuvissa ns.naispari? muistelen että epäilyllä naisella olisi ollut valkoinen takki, vyötäröltä vyöllä kiristetty. Onko tämä joku oma valemuisto vai onko olemassa tällainen video tai kuva tuolta ajalta. Muistaako joku?
Vierailija kirjoitti:
Muistanko harhoja, kun minulla on mielikuva poliisi-tv:n videosta jossa näkyy kuvissa ns.naispari? muistelen että epäilyllä naisella olisi ollut valkoinen takki, vyötäröltä vyöllä kiristetty. Onko tämä joku oma valemuisto vai onko olemassa tällainen video tai kuva tuolta ajalta. Muistaako joku?
Minä muistan aivan saman yksityiskohdan, eli et ole ainoa.
Eiköhän Raisa ole Nässyssä takertuneena johonkin uppotukkiin tms.
Ihan itse sinne joutuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vähän niinkuin se Karoliina K joka median ja ihmisten pettymykseski ei hävinnyt ja kuollut rikoksen seurauksena. Olis ollu niin sopiva muuten "Kadonneen valkoisen naisen syndroomaan"
Tämä hukkuminen oli todennäköisemmin onnettomuus kuin itsari.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Raisa ole Nässyssä takertuneena johonkin uppotukkiin tms.
Ihan itse sinne joutuneena.
Aivan.
Tämä raisa keissi olisi pitänyt ajat sitten siirtää krplle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä raisa keissi olisi pitänyt ajat sitten siirtää krplle.
Mitä se olisi hyödyttänyt?
Ja nainen on miehelle roskis.