Anoppi suunnitteli hautaisten muistotarjoilut, karjalanpaistia ja lanttulaatikkoa, miten saisin kohteliaasti sanottua että EI!
Hävettää jo etukäteen niin hitokseen, eihän KUKAAN tarjoile lanttulaatikkoa kesähelteillä!
Kommentit (38)
Jos ne on sun hautajaiset, niin mitä väliä? Ja jos anopin omat, niin anna päättää, kerran sitä muistotilaisuutta vietetään. Lanttulaatikko sopii hyvin elokuussa, perinteinen loppukesän ruoka.
Kannattaa työstää tuota omaa häpeäkokemustasi.
Kyllä lanttu on hyvää helteellä siinä missä pottukin.
Onko lanttulaatikko vainajan lempiruoka?
Onko Satakunnasta? Perinteiseen satakuntalaiseen pitopöytään kuuluu noita jouluruoaksi miellettyjä ruokia vuodenajasta riippumatta. Kyllä anoppi sukunsa tietää ja sen, millainen haloo siitä syntyisi jos perinteistä satakuntalaista pitopöytää ei muistotilaisuudessa olisi.
Sama trollialoitus kuin pari kk sitten.
Ai taas on anoppi suunnitellut tuon tarjoilun hautajaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sama trollialoitus kuin pari kk sitten.
You maybe highly addicted to AV?
Hoidappa sitte itse tarjoilut, kana. Kot kot kot.
Vierailija kirjoitti:
Ai taas on anoppi suunnitellut tuon tarjoilun hautajaisiin.
Heillä tuntuu läheisiä kupsahtelevan hurjaan tahtiin. Luulis että se huolestuttaisi enemmän kun anopin pitopöytä.
Vierailija kirjoitti:
Onko hyytelökakkua?
se on hyyde kaakku
Vierailija kirjoitti:
Onko Satakunnasta? Perinteiseen satakuntalaiseen pitopöytään kuuluu noita jouluruoaksi miellettyjä ruokia vuodenajasta riippumatta. Kyllä anoppi sukunsa tietää ja sen, millainen haloo siitä syntyisi jos perinteistä satakuntalaista pitopöytää ei muistotilaisuudessa olisi.
No ei tasan kuulu satakuntalainen pitopöytään tai edes joulupöytään mikään karjalanpaisti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyytelökakkua?
se on hyyde kaakku
Onko sitä?
Lanttulaatikosta moni saa vatsavaivoja. Lisäksi sen kohdalla porukka jakaantuu, osa rakastaa, osa inhoaa. Itselläni sappikivivaivat alkavat välittömästi syötyäni pienenkin annoksen, siispä olen alkanut karttamaan sitä.
Monilla seuduilla tuo on perinne ja nimenomaan halutaan vainajan lempiruokia tarjota.
Lähiomaisen mielipidettä tarjottavista pitää kunnioittaa. Olen ollut tuollaisissa jouluruokahautajaisissa ja oli siellä tarpeeksi ruokaa muillekin, piirakoita ja salaattia ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Lanttulaatikosta moni saa vatsavaivoja. Lisäksi sen kohdalla porukka jakaantuu, osa rakastaa, osa inhoaa. Itselläni sappikivivaivat alkavat välittömästi syötyäni pienenkin annoksen, siispä olen alkanut karttamaan sitä.
No ei siellä varmaan kukaan väkisin kurkkuusi työnnä lanttulaatikkoa. Yleensä on muutakin syötävää, tai voi tietysti ottaa eväät, jos se syöminen on tärkein asia hautajaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan syö, jolle se ei sovi.
Kenen hautajaiset?