Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Club 30-loppuviikkoon

13.12.2006 |

No..keskiviikko on jo melkein loppuviikkoa eiko?

Ma eilen herasin outoon tuntemukseen 9.30 (suomen aikaan 11.30), etta jotain sattuu. Aiti oli matkalla lomamatkalle etelan aurinkoon ja ma tietenkin ajattelin etta sille varmasti sattuu jotain. Sit silmiini osui meidan joulukorttipino, jonka lasten kanssa askarreltiin, ne odottaa vielakin postittamista, taytyy tanaan... Mietin etta pitaa muistaa laittaa lasten kuvat mummoille (siis minun ). Menin toihin ja koko ajan oli outo tunne. Ja nyt en puhu naista mun sydanoireista, vaan jostain aivan muusta. Ja kun paasin toista se iski, olin saanut puhelinsoiton aidiltani ja viesti jossa ilmoitettiin mummoni kuolleen. Mummi oli kuollut 11.45. (Kuinka outoa). No arvaatte varmasti etta ilta meni aivan itkiessa ja silmat on nyt sen nakoiset, mutta ma tiedan etta mummin on nyt hyva olla. Mun rakas kummityttoni 3 v kavi sanomassa isomummille hei hei ja oli onnellinen kun hoitajat laitto sen hampaat suuhun, Mun pikkunen kummitytto oli sanonut aidilleen etta :

" hyva kun laittanat hampaat suuhun, silloin on parempi nukkua ikiunta" .

Kamala ikava mummia. Yksi aikakausi on nyt paattynyt. Jos ajattelette etta tuo askeinen oli outoa, niin miettikaapas tata. Kun vaarini kuoli mina olin ensimainen lapsenlapsi joka syntyi hanen kuoleman jalkeen (en siis nahnyt vaariani), kummityttoni aiti (siis serkkuni) oli viimeinen lapsenlapsi jonka vaarini naki. Ja aitini oli viimeinen sukulainen joka puhui vaarini kanssa vain hetkea ennen hanen kuolemaansa. Ja nyt kun mummi kuoli serkkuni oli viimeinen joka naki mummin, ja uskokaa tai alkaa aitini puhui mummin kanssa juuri ennen mummin kuolemaa...

siis aikakello kaantyy minuun... olenko mina seuraava joka saa lapsen???? Joska kaikki paattyy aina uuden lapsen syntymaan ja minuun. Viimeksi vain mina olin se lapsi.

Meidan suvulla on ollut taipumuksia naihin " outoihin" asioihin ja vaikka en ole koskaan vaariani nahnyt olen kokenut hanen lasnaolonsa useasti ja useina oina olen jutellut hanen kanssaan. Kaikki on aina sanonut etta ajattelen asioista samalla tavalla kuin vaarini.

Tiedan etta mummini lahettaa minulle suojelusenkelin tuomaan pienta nyyttia ja jos paikka on avoin han alkaa itse siihen.

Ma tiedan etta me onnistutaan meidan hoidoissa.

Ja te hopsot joilla on kyynel silmassa, muistakaa se on hormoonit jotak heittelee, me kaikki ollaan pian raskaina ja perustetaan oma 30-lupi tuonne plussanneiden puolelle.

Ootte kaikki tosi rakkaita!!! Oikeesti.

W.Angel

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla