Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heipä hei!

13.12.2006 |

En tiedä, onko täällä ketään, kuka mut muistaa lapsettomuuspalstalta, mutta päätin kumminkin vihdoin tulla kertomaan tännekin, että meillä on nykyään Kiinasta adoptoitu suloinen tytär.

Tyttö on syntynyt syyskuussa 2005 ja haimme hänet kotiin elokuussa 2006. Nyt sitten elämme hänen kanssaan arkea. Ja se on ihanaa ja täyttä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ihan kyyneleet silmiin viestiäsi lukiessani. Muistan nimimerkkisi kyllä pitkän ajan takaa. Kiva, että tulit kertomaan näitä iloisia kuulumisia.

Ihanaa lapsiperheen arkea teille suloisen pikkutyttärenne kanssa!

t. Itse edelleen lapsettomuuden suossa tarpova Auringonkukka

Vierailija
2/3 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan se otti, koko prosessi kesti 3,5 vuotta (jonotimme vuoden neuvontaankin, neuvonnan alusta se kesti siis 2,5 v), ja välillä oli epäuskon hetkiä. Mutta nyt tuntuu, että tämä tomera pikku neiti on juuri se meidän perheeseen sopiva lapsi.

Harmi ettei teillä ole vielä onnistunut... muistan kyllä sut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että teilläkin on pitkä odotus viimein palkittu! Muistan hyvin sinut. Itse kirjoittelin silloin aika harvakseltaan ja eri nikillä. Mukavaa huomata, että useimmilla lapsettomilla elämä kuitenkin asettuu uomiinsa ajan myötä. Meillä on myös hyvin onnellinen tilanne. Poika syntyi 02/05 ja nyt hoitojen tuloksena odotellaan toista lasta rv 16.

Hyvää jatkoa teille pienen tyttärenne kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän