Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua asua yksin

Vierailija
13.07.2023 |

Yksinasumisesta on tullut minulle jotenkin surullista. Olen kolmekymppinen nainen. Seurustelen, mutta asumme eri kaupungeissa. Minua ahdistaa tulla töistä tyhjään kotiin. Yksiöni on todella pieni.. Olisi niin ihana jakaa arkea mieheni kanssa. Minulla on opinnot vielä kesken ja mies omistaa asunnon, jota ei voi myydä lähitulevaisuudessa.

Onko täällä muita, ketkä kokevat yksinasumisen ahdistavana?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/9 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Itse koen yksin asumisen lähinnä surullisena. Olen asunut koko aikuiselämäni yksin. Surullisuus tulee varmasti siitä, että en ole onnistunut löytämään kumppania koskaan. Vuosi vuodelta tämä tulee vaikeammaksi. Sitä tuntee itsensä vuosi vuodelta aina vaan epäonnistuneemmaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Itse koen yksin asumisen lähinnä surullisena. Olen asunut koko aikuiselämäni yksin. Surullisuus tulee varmasti siitä, että en ole onnistunut löytämään kumppania koskaan. Vuosi vuodelta tämä tulee vaikeammaksi. Sitä tuntee itsensä vuosi vuodelta aina vaan epäonnistuneemmaksi. 

Onko sinulla perhe tai ystäviä? Ne yksinasumisen hyvät puolet (vapaus esimerkiksi) on jotenkin menettänyt merkityksensä, vielä kun asun kaukana vanhemmistani. Minulla ei ole juuri ystäviä ja kaupunkikaan ei tunnu kotoisalta.

Ap

Vierailija
4/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kämppis, tai kerta opiskelet niin muuta soluun.

Vierailija
5/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan!

Vierailija
6/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä, etsi uusi omasta kaupungistasi.

Vierailija
7/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä, etsi uusi omasta kaupungistasi.

Ai että heittäisin minulle tärkeän ihmisen menemään, kun sattuu asumaan eri kaupungissa?

Ap

Vierailija
8/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun 120 neliön talossa yksin. Olisi hienoa jos olisi nais kumppani joka asuisi kanssani.

Vierailija
9/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa koira. Se on aina onnesta soikeena kun tuutte kotiin ja lähtee mielellään mukaan ulkoilemaan kanssanne. Tutustutte myös muihin koiriensa kanssa lenkkeileviin ja sieltä saattaa löytyä myös ystävä. Koiran kanssa ei ole koskaan yksinäistä.

Kivempi se on kuin mies eikä tarvi koskaan riidellä tai ostaa kauheeta määrää ruokaa kaapit täyteen. Ei jätä likasia kalsareitaan lattialle eikä käytä alkoholia/tupakkaa. Ei käy edes vieraissa ellet sitä itse sinne vie.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä