Miksi palstalla pidetään pommiin nukkumista töistä niin pahana? Minäkin nukun about 2-3 kertaa kahdessa viikossa pommiin.
Eli kuukaudessa pommi aamuja on 4-6 kpl.
Loppuina tulen ihan ajoissa.
Minua väsyttää aamulla ja painan torkkua.
Kyllä minua työ kiinostaa ja pidän tätä ikävänä ongelmana, mutta eikai tämä niin vakavaa ole.
Myöhästyn yleensä vain tunnin. Joskus harvemmin 2-3h.
Kommentit (27)
Kyllä minäkin.
Aluksi oli tunnin myöhästymisiä kerran viikossa.
Nyt sitten myöhästelen 3 päivänä viikossa pari tuntia eikä kukaan vieläkään sano mitään.
Joskus muinoin säännöllinen ja usein myöhästyminen johti varoituksiin ja lopulta työsuhteen purkuun. Jos ap:ta ei työpaikan menetys harmita, niin voi jatkaa torkuttelua.
Olen opettaja. Saattaisi siinä useampi taho ihmetellä, jos aamun 2-3 oppituntia menisi säännöllisesti muutaman kerran vkossa itseltä ohi :D.
Vierailija kirjoitti:
Liukuva työaika tuon mahdollistaa, eikä sellaista noudattava voi nukkua pommiin.
Ai teillä sopii liukuvaan että tullaan 2-3 h myöhässä ja paikkaillaan vain puolen tunnin työllä? Ok, missä olet töissä?
Jos tekee sellaista työtä, että kenenkään ei tarvitse paikkailla tuon unikeon myöhästymisiä, niin siitä vain. Työnantajasi on todennäköisesti isäsi tai äitisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukuva työaika tuon mahdollistaa, eikä sellaista noudattava voi nukkua pommiin.
Ai teillä sopii liukuvaan että tullaan 2-3 h myöhässä ja paikkaillaan vain puolen tunnin työllä? Ok, missä olet töissä?
En niellyt ap:n avausta ollenkaan, kunhan tarjosin jotain mahdollista selitystä.
Olen kyllä ollut isoimman osan työelämästäni yrityksissä, joissa kenenkään työssä olemista ei varsinaisesti seurattu. Toisaalta ei ollut tapanani myöhästellä saati tehdä vajaita päiviä.
4-6 aamua kuukaudessa ja 1-3h myöhästymisiä YLEENSÄ?!!!!
ELI saatat pahimmillaan myöhästyä kuukaudessa 6 aamuna 3h.
Se tekee jo yhden työpäivän pois!!?
Mua hävettäis jo yksi pommiin nukkuminen jo niin, että ei toistuisi, mutta tuohan on jo tapa.
Et siis piittaa yhtään työajoista.