apua parisuhde päin persettä .
Vuosia vuosia oltu yhdeää ja on lapsia. mutta meillä ei ole mitään ollut kohta tuolla sängyn puolella kohta vuoteen. vituttaa ja kun ei tuo edes pahemmin käy edes ulkona. Tämä on mulle erittäin raskasta a en tiedä enään kenen puoleen kääntyis että sais ammatti apua. ja nyt olen perjantaina lähdöss risteilylle ja entäs jos tapaan jonkun kivan miehen niin kyllä tekis mieli tehdä SITÄ mutta en tiedä pystynkö!nuppi sekaisin on tällä hetkellä. onko muilla kokemuksia pitkistä selibaateista mikä johtuu miehestä??
Kommentit (3)
Ja annoin palaa. ei se parisuhdetta parantanut, mutta minulle se oli tärkeää. Heräsin miettimään omaakin elämääni ja sain voimia laittaa sitä järjestykseen. Ihmisellä on tarpeensa, hei. ja jos toinen ei ole valmis tekemään yhteisen hyvän eteen mitään niin huolehdi ihmeessä edes itsestäsi.
No ilo otetaan irti laivalla ja nukkukoon ens yön yksinään tuolla sängyssä .
varo ettet epätoivoisesti " rakastu" äläkä ainakaan kanna huonoa omaatuntoa. Jos miehesi ei ole sinusta tuon enempää kiinnostunut, anna palaa-et ole hänen omaisuuttaan. Luin jostain että juur toi vuos vois olla semmoinen, että jos ei yrityksestä huolimatta mitään tule, niin parisuhde on sillä tasolla irtisanottu sen puolesta joka ei halua eikä hae apua ongelmaansa.
Jos suhteella on tulevaisuutta ei se yhteen juttuun kaadu.