Marin alkaa tehdä kansainvälisiä puhujakeikkoja, sama agentt kuin Obamalla
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan ne puheet kirjoittaa. Tämä on yksityistä toimintaa. Se ei kuulu kansanedustajan toimenkuvaan eikä siihen pidä käyttää veronmaksajien rahoilla kerättyjä valtion varoja.
Mariehamn on perustanut tuota varten yrityksen.
Yrityksen toimitusjohtajana on yksi hänen entinen avustajansa.
Siis Sanna Marin on perustanut yhtiön.
Ja siinä on toimitusjohtajana hänen entinen avustajansa.
Kun pääministerin työ loppuu, samalla loppuu myös ministerin avustajien työ.
Ne avustajat ovat ministeri kohtaisia.
Jokainen uusi ministeri palkkaa itse, uudet haluamansa avustajat.
Punikistakin tulee kapitalisti kun pääsee ison rahan äärelle. Kyllä tuon näki Sannasta ettei hän ole aito sosialasti vaan täysi feikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt ollut arvattavissa, ettei hän istu rivikansanedustajana kautta loppuun. Tästä on puhuttu mediassa monta kertaa. Luulen, että hän saattaa jättää koko politiikan. Jos puhujantyö lähtee lentoon, häntä ei enää Suomessa nähdä.
Hän istuu edelleen rivikansanedustajana, kauden loppuun.
Nuo puhujajutut ovat vain sivuduuni.
Ei niitä niin paljon ja jatkuvasti ole, että niillä eläisi ja maksaisi asuntolainaa.
Varsin moni muukin kansanedustaja on ja toimii yrittäjänä, kansanedustajan toimensa ohella.
Ei Marin ole suinkaan ole ainoa.
Miten yritysjohtaja ja kapitalisti voi olla sosialistien johtaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt ollut arvattavissa, ettei hän istu rivikansanedustajana kautta loppuun. Tästä on puhuttu mediassa monta kertaa. Luulen, että hän saattaa jättää koko politiikan. Jos puhujantyö lähtee lentoon, häntä ei enää Suomessa nähdä.
Ei niitä niin paljon ja jatkuvasti ole, että niillä eläisi ja maksaisi asuntolainaa.
Varsin moni muukin kansanedustaja on ja toimii yrittäjänä, kansanedustajan toimensa ohella.
Ei Marin ole suinkaan ole ainoa.Miten yritysjohtaja ja kapitalisti voi olla sosialistien johtaja?
Sanna nähdään ensi vaaleissa kokoomuksen riveissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Marin ole suinkaan ole ainoa.Miten yritysjohtaja ja kapitalisti voi olla sosialistien johtaja?
Takinkääntö käy kyllä Sannalta äkkiä. Kuten Nato-asiassa. Naiset ovat tarvittaessa joustavia poliittisissa asioissa kun oma etu on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa!
Hän tuo varmasti sosialistiäänestäjänsä mukanaan kokoomuksen kannattajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielelläänhän tuota katselisi ja kuuntelisi. Voisikohan hänet tilata olkkariin puhumaan?
Eiköhän sekin onnistu parilla sadalla.
Tuskinpa se voi enempää pyytää parin tunnin setistä.
Tietenkään Sanna Marin itse ei niitä puhujatilaisuuksia etsi ja hanki.
SITÄ VARTEN HÄNELLÄ ON SE AGENTTI, JOLLE HÄN MAKSAA.
Vain kokenut agentti tietää, mitä tilaisuuksia eri puolilla Eurooppaa ja maailmaa ja Suomakin on, johon kannattaisi myydä tiettyä puhujaa.
Nuori tai siis nuorehko Sanna Marin, soveltuu puhujaksi, vain tietynlaisiin konferensseihin ja muihin tapahtumiin.
Marin ei myöskään itse määrää puhuja palkkioitaan.
Sen neuvottelee agentti.
Kunhan ei enää sotke Suomen asioita. Mutta miksi maksetaan kansanedustajan palkkaa ja etuja, jos intressit ovat muualla? Säästöä sekin olisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realistisesti punniten: kuinkahan paljon maailmalta löytyy kiinnostusta Marinin edustamille aatteille ja ajatuksille? Loistava tulevaisuus on jo takana.
Löytyy varmaankin kiinnostusta.
HBO:n dokumenttikin on kerännyt suuret katsojaluvut.
Marinille tärkeimpiä teemoja puheiden suhteen lienee luultavimmin naisten oikeudet, naisten rooli politiikassa sekä ulko- ja turvallisuuspolitiikka. Nyt ihan näin lonkalta heitettynä.
Tuskinpa se nyt alvariinsa ravaa puheita pitämässä. Ehkä kerran kuukaudessa voisin kuvitella tai sitä luokkaa. Ainakaan niin kauan kuin on lisäksi kansanedustaja.
Sanna-brandin rakentaminen on tärkein teema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielelläänhän tuota katselisi ja kuuntelisi. Voisikohan hänet tilata olkkariin puhumaan?
Vain kokenut agentti tietää, mitä tilaisuuksia eri puolilla Eurooppaa ja maailmaa ja Suomakin on, johon kannattaisi myydä tiettyä puhujaa.
Nuori tai siis nuorehko Sanna Marin, soveltuu puhujaksi, vain tietynlaisiin konferensseihin ja muihin tapahtumiin.
Sen neuvottelee agentti.
Eli hänellä on tavallaan sutenööri joka myy häntä.
Onneksi joku sentään pitää Suomen hyviäkin arvoja yllä maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan ne puheet kirjoittaa. Tämä on yksityistä toimintaa. Se ei kuulu kansanedustajan toimenkuvaan eikä siihen pidä käyttää veronmaksajien rahoilla kerättyjä valtion varoja.
Mariehamn on perustanut tuota varten yrityksen.
Yrityksen toimitusjohtajana on yksi hänen entinen avustajansa.
Siis Sanna Marin on perustanut yhtiön.
Ja siinä on toimitusjohtajana hänen entinen avustajansa.
Kun pääministerin työ loppuu, samalla loppuu myös ministerin avustajien työ.
Ne avustajat ovat ministeri kohtaisia.
Jokainen uusi ministeri palkkaa itse, uudet haluamansa avustajat.Punikistakin tulee kapitalisti kun pääsee ison rahan äärelle. Kyllä tuon näki Sannasta ettei hän ole aito sosialasti vaan täysi feikki.
Ei kai aidot sosialistit hautaile nasseja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takinkääntö käy kyllä Sannalta äkkiä. Kuten Nato-asiassa. Naiset ovat tarvittaessa joustavia poliittisissa asioissa kun oma etu on kyseessä.
Ammattipoliitikko voi edustaa mitä tahansa puoluetta. Eihän sosialismi ollut Sannan oma ideologinen mielipide vaan aate jota hän ammattipoliitikkona edusti. Yhtä hyvin Sanna voi siirtyä Kokoomukseen ja viedä äänestäjät mukanan. Hehän äänestivät Sannaa pelkästään tämän julkisuuskuvan perusteella. Sillä eihän Sannalla edes ollut poliittista agendaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen neuvottelee agentti.Eli hänellä on tavallaan sutenööri joka myy häntä.
Sanna ei ollutkaan niin mielenkiintoinen että yritykset soittelee ja pyytä häntä puhumaan? Olen saanut demareiden puheista vaikutelman että näin olisi...
Nyt näkee, mikä "keisarilla ei ole vaatteita" -ilmiö tämäkin tapaus oli. Ei tullut NATOn pääsihteeriä,🤣🙃tulikin puhuja. Kirjoittakoohan se edelleen mukana seuraava avustaja edelleen sen puheet? Samaa työtä kuin eduskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä veli diilejä löytyy aina.
Puuran diilit löytyy "kolmen koon" kokouksista.
Vierailija kirjoitti:
Matkustaako lentsikalla puhumaan ilmastosta ?
"
No tietysti matkustaa lentokoneella ulkomaille. Tuskin näitä puhumiskeikkoja ostetaan yksin kotimaahan. Suurin osa suuntaa Yhdysvaltoihin!
Voiko AP antaa faktaa muuta kuin 'kai jo aikaisemmin'?
Mediassa voidaan kirjoitella mitä vaan, mutta se nyt on varmaa, että NYC-yritys on tarjonnut Sanna Marinille keikkatyötä isolla rahalla. Sannan pitämä puhe USA:ssa omassa palkitsemistilaisuudessa vasta valmistuineille teki hyvän vaikutuksen. Ja siksi hänet valittiin yhtiön puhujalistalle rahantekokoneeksi. Ja onhan Marinin englannin kieli myös paljon petraantunut PM alkualoista., kun työssään joutui paljon englantia käyttämään. Sanna on erinomainen nuorten (naisten) esikuva. Hyvä juttu siinäkin mielessä että saa kalliin Töölön asunnon nopeammin maksettua. ; )
Onnea uuteen postiin, Sanna Marin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen neuvottelee agentti.Eli hänellä on tavallaan sutenööri joka myy häntä.
Samoin on molemmilla Obamilla, joista toinen Yhdysvaltain entinen presidentti.
Ja vielä SAMA agentti, kuin Sanna Marinilla.
Myös näyttelijöillä, valokuvamalleilla yms. on agentit
jotka hankkivat työtilaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
suomen meghan
Voisivat(ko) Meghan-hullut pysyä sillä omassa ketjussaan.
Valitettavasti englannintaito on Marinilla niin huono ettei hän pärjää kansainvälisissä keskusteluissa tarpeeksi hyvin. Se on siis oikeasti hyvin heikko.
Suomessa voi hyvin kyllä vetää jotain podcastia tai jopa keskusteluohjelmaa :)
Ei Marin ole suinkaan ole ainoa.