haluaako mies pelkkää seksiä?
Tutustuin mieheen joka on minua 20v vanhempi. Olin alusta asti tosi ihastunut mutta en tiedä miehen ajatuksista mitään. Olemme edenneet todella hitaasti, nähdään aika harvoin, mies on pari kertaa ollut yötä ja seksiä on ollut.
Alussa mies laittoi viestiä paljon, enää ei ollenkaan jos en itse laita. Olin jo luovuttamassa mutta halusi tulla maanantaina yöksi ja meillä oli kivaa, mies kyseli onko minulla muita ja sanoi ettei halua olla kanssani jos tapailen muita koska hän ei halua pettyä enää kun aiemmat on häntä pettäneet.
Mies ei tykkää läheisyydestä ja hellittelystä. Sanoo ettei esim hipsuttelu tunnu kivalta.
Seksin aikana haluaa kuitenkin pussailla. Hän kehuu paljon minua mutta on jotenkin juro, ja tulee mieleen että aika kokematon vaikka on noin nelikymppinen.
Aamulla vaan ilmoitti että lähtee ja ei antanut halia tai pusua tai mitään.
Eli haluaako hän pelkästään seksiä? Haluaako hän edetä hitaasti jos aiemmat kokemukset huonoja?
Toki oikea vastaus tulisi mieheltä itseltään mutten vielä uskalla puhua niin vakavasta asiasta kun ei tunneta kunnolla. Mutta haluaisin arvailla ja pohtia tätä silti ensin ja tuleeko suhteesta edes mitään jos mies ei tykkää läheisyydestä ja itse haluaisin paljon. Voiko mies oppia tykkäämään siitä?
Kokemuksia olisi kiva kuulla miehiltä itseltään, jos olet edennyt todellla hitaasti tai jos et ole pitänyt läheisyydestä ja sitten olet oppinut pitämään siitä.
Kommentit (2)
Mies kuulostaa epävarmalta, pelkää varmaan myös ikäeron takia eroa, joten ei tahdo/uskalla sitoutua liikaa. Haluaa varmaan enemmän, mutta ottaako riskin?
Unohda mokoma mies! Hakee vain väliseksiä ja sillä siisti. Lemppaa heti!