Äh, olen epätoivoinen ja ihmiset huomaavat sen
Minulle ei vastata tinderissä, kukaan ei tykkää kuvistani instassa. Olen näkymätön.
Kommentit (9)
Joillakin tuo näkymättömyys on vaan taakka, sille ei mahda mitään
Hey vinasta olen myös etsinyt uusia ystäviä, siellä tulee mätsejä, mutta sitten viesteihin ei vastata.
Mikä minussa on vikana?
No mitä sitten jos on epätoivoinen?? Kaikki on varmasti joskus epätoivoisia..
Jätä some. Itse tein niin ja vapauduin tuosta vankilasta. Nykyään soittelen niille ihmisille joiden kanssa haluan pitää yhteyttä ja sovitaan tapaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Jätä some. Itse tein niin ja vapauduin tuosta vankilasta. Nykyään soittelen niille ihmisille joiden kanssa haluan pitää yhteyttä ja sovitaan tapaamisia.
Heh, tyhjästäkö niitä ihmisiä taikoo? Ymmärrätkö, että somesta yritän saada seuraa? Kun ei ole oikein kelle soitella, ketä nähdä. Oletko koskaan kuullut yksinäisyydestä? Yritän olla aktiivinen, tehdä asioille jotain, mutta tässä tulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tyhjästäkö niitä ihmisiä taikoo? Ymmärrätkö, että somesta yritän saada seuraa? Kun ei ole oikein kelle soitella, ketä nähdä. Oletko koskaan kuullut yksinäisyydestä? Yritän olla aktiivinen, tehdä asioille jotain, mutta tässä tulos
Jätä some silti ja kuo le yksinäisyyteen. Hyväksy että olet reppana
Täälläkin minulle vastaa vain joku nimittelijä🤦
Sellaista se elämä on