Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko muutopalvelu maksaa??

Vierailija
12.12.2006 |

Eli tarvitsisin kokemuksia muuttopalvelun käytöstä ja hinnoista. Kertokaahan kokemuksistanne, jos joskus olette sellaista käyttäneet.

Itse laitan tavarat paketteihin jne ja muuttopalvelu kantaisi ne autoon, kuljettaisi ja perillä kantaisi sisään ja minä itse purkaisin ne paikoilleen. Eli kuljetus ja kantotyöt. Kämppä on reilut 75m2 ja 3h,k,sauna. Oulun seudulla asustetaan. Kuljetusmatkaa ei ole kuin reilu 5km.

Varmasti hinnat vähän vaihtelee asunnon koon mukaan ja sijainni, mutta vähän suuntaa antavia kommentteja tarvitsisin. Helpottaisi niin suuresti, jos vaan ei maksa ihan älyttömiä.

Kiitos kaunis kaikista tiedoista :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taitaa pohjosessa olla vähän halvempaa. Hinta sisältää myös arvonlisäveron.

Vierailija
2/10 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Oulun seudulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto 60 m2 kerrostaloasunnosta 80 m2 rivariin. Aikaa kului noin 3-4 h, 3 muuttomiestä. Tämä Treella.

Vierailija
4/10 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos vastanneille:)

Vierailija
5/10 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy monilla yrityksillä näppärästi netin kautta :) ainakin Helsingin seudulla hintaerot on suuria ja joillakin kuuluu esim. muuttolaatikot viikoksi hintaan ja joillakin ei (niihinkin uppoaa helposit jo 100 euroa/vko) Meillä muutto neliöstä viisiöön maksoi muistaakseni n.800 e. Molemmat kerrostaloja mutta hintaan vaikuttaa mm. se miten lähelle rappukäytävää / ovea muuttoautolla pääsee ja kerrostalon kyseessä ollessa onko hissiä vai ei ja monesko kerros.

Vierailija
6/10 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei ole varmaan vertailukelpoinen, koska toisessa päässä ei ollut hissiä. Meillä on painavia ja hankalan muotoisia kalusteita. Muuttolaatikot oli meillä yhteensä 2,5 viikkoa. Ei oltu itse paikalla, kun muutto tapahtui.

Vierailija
7/10 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljästä huoneesta muutettiin viiteen. Matka oli n. 15 km.

Tarjouspyyntöjä voi kätevästi lähettää netin kautta eri firmoille. Viisi pyyntöä lähetin ja neljä vastausta sain.

Muuttolaatikot otettiin viikoksi + kuorma-auto ja neljä miestä. Aikaa meni yhteensä 5h. Meillä oli kaikki pakattu valmiiksi, muuttolaatikot neljän kpl pinoissa, huonekalut purettu osiin (ne mitkä voi). Muuttomiehille jäi tosiaan vain se siirtäminen.

Sanoivat itse, että nopeasti meni, kun kaikki oli valmiiksi laitettu.

Vierailija
8/10 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidän muuton hoiti? Vaikuttaa edulliselta!

Kiitos jos vastaat!

Vierailija
9/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunnon koko oli n. 100m2, hintaan sisältyi myös 100kpl muuttolaatikoita 1,5 viikon ajaksi. itse pakattiin ja alunperin 2 ukkoa + kuski tuli kantamaan mutta joutuivat kesken päivän tilaamaan 2 miestä lisää kun homma ei edennyt tarpeeksi nopeasti. meillä muuttoa hidasti se, että talossa oli pieni veräjähissi johon isot huonekalut eivät mahtuneet ja ne jouduttiin kantamaan 6. kerroksesta alas. toisessa päässä muutto sujui rivakasti kun tavarat oli helppo kantaa omakotitalon ovesta sisään.

muutolle tuli lopullista hintaa n. 1300e, tarjous oli himpun alle 1000e joten tuon verran mentiin yli. meillä oli muuttamassa forsman.

Vierailija
10/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni kerrostaloasunnon " normimuutto" maksaisi reilusti alle 1000e, ehkä siinä 700-800e tienovilla. meillä tosiaan oli nuo lähtöolosuhteet tosi hankalat niin siksi hinta oli kalliimpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä