Miehet, klitoriksen hyväily.
Haluatko kosketella naisesi klitorista seksin aikana ja tuottaa sitä kautta naiselle nautintoa ja mahdollisesti orgasmin?
Kommentit (28)
Vastasin että haluan, mutta eihän se minun halustani kiinni olekaan vaan vaimoni. Hän ei niin kauheasti perusta klitoriksen hyväilystä oikein missään vaiheessa, joten minun haluistani huolimatta se jää melko vähälle huomiolle meidän seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole, kuin muutama juntti, jotka luulee munansa olevan naisten nautinnon taikasauva.
"Ja miehet eivät ole valmiita edes sormella klitorista lirputtamaan...." by KH.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole, kuin muutama juntti, jotka luulee munansa olevan naisten nautinnon taikasauva.
Sehän on totuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on totuus!
Älä jaksa uikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on totuus!
Älä jaksa uikuttaa.
Sinä poloinen jaksat vastustaa sitä naisen nautintoa, ja siitä puhumista. Voi sinua, mitähän insestiä sulle pinempänä tehtykkään. Terapiaa saa kai nykyisin kun menee puhumaan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on totuus!
Älä jaksa uikuttaa.
Sinä poloinen jaksat vastustaa sitä naisen nautintoa, ja siitä puhumista. Voi sinua, mitähän insestiä sulle pinempänä tehtykkään. Terapiaa saa kai nykyisin kun menee puhumaan asiasta.
Vastustan niin kovasti, että tein sinun vuoksesi kyselyn asiasta. Miltä vastaukset tuntuvat?
Siltä etten tajua mikseivät kaikki miehet halua tehdä noin yksinkertaista asiaa, siis halua! Ihan eriasia on, jos nainen ei halua, mutta jos ei mies, niin joku mättää. Vaikeetahan se ei ole.
Kuiten naimaan pitäs päästä.Njääh.
Vierailija kirjoitti:
Siltä etten tajua mikseivät kaikki miehet halua tehdä noin yksinkertaista asiaa, siis halua! Ihan eriasia on, jos nainen ei halua, mutta jos ei mies, niin joku mättää. Vaikeetahan se ei ole.
Miksi kaikki naiset ei ota suihin? Tosin se on vaikeampaa kun klitoriksen hierominen. Meinaan jos meinaa tehdä hyvin. Ehkäpä siksi?
Jos on oikein kova panetus jo päällä, niin ei
siinä enää millään jaksaisi sitä klitorista räplätä
Mutta, jos pitää pienen tauon panemisessa ja
räplää, niin sillai onnistuu.
Tulisi tehtyä enemmänkin mutta parhaissa panoasennoissa vähän turhan hankalaa kun ei ole apinan käsiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki naiset ei ota suihin? Tosin se on vaikeampaa kun klitoriksen hierominen. Meinaan jos meinaa tehdä hyvin. Ehkäpä siksi?
Älä tee tuollaisia yleistyksiä kiitos. Riippuu ihan ihmisistä onko noissa vaikeuseroja, mihin suuntaan ja kuka lopulta voi sanoa pitääkö se todella paikkansa. Omalta puolisolta ei yksinkertaisesti onnistu minun klitoriksen koskettelu niin että se tuntuisi hyvältä, joten se homma jää minulle tai tekemättä. Hänet olen saanut laukeamaan suullani, tästä voi toki vääntää halutessaan oliko suoritukseni siitä huolimatta huonompi.
Sen verran mitätön tuo oma vehje ettei sen varaan voi laskea mitään. Jotta sormet ja suu ovat ne tärkeimmät työvälineet.
m49
Mikä ihme se on?
En ole ikinä nähny
Samaa sarjaa kuin yksisarviset ja tontut varmaa
Siksi en koska vaimo on niin lihava että en yletä oikein missään asennossa
Vierailija kirjoitti:
Tulisi tehtyä enemmänkin mutta parhaissa panoasennoissa vähän turhan hankalaa kun ei ole apinan käsiä
Tätä mä kanssa olen yrittänyt täällä kertoa, mutta ymmärrystä ei tunnu oikein riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan helppoa lusikassa.
Normaalipainoisen kanssa juuri näin, mutta on vaan papin aamenen jälkeen tuo akka päässyt elintasoon kiinni
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan helppoa lusikassa.
Niin on. Mutta kun haluan panna muissakin asennoissa kuin vaan lusikassa. Esimerkiksi takaapäin. Ja silloin klitoriksen hinkkaus ei todellakaan ole helppoa. Pystyy sen kyllä tekemään, mutta omat nautinnot katoaa, kun pieru Saharaan.
Tuossa tapauksessa puoliso hieroo itse tai nauttii pelkästään kalustani. Ihan oman päätöksensä mukaan.
Olen ns. minuuttimuna eli laukean tosi nopeasti. Jotta vaimoni saisi seksin aikana nautintoa niin nuolen tai sormetan klitorista melkein aina ennen seksiä kunnes hän saa orgasmin. Sitten vasta on oman nautinnon vuoro.
Suurin osa naisista nauttii eniten klitoriksen hyväilystä, ne lisämausteet on sitten erijuttu. Kuka mistäkin tykkää...