Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, klitoriksen hyväily.

Vierailija
12.07.2023 |

Haluatko kosketella naisesi klitorista seksin aikana ja tuottaa sitä kautta naiselle nautintoa ja mahdollisesti orgasmin?

Miehet, klitoriksen hyväily.

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole, kuin muutama juntti, jotka luulee munansa olevan naisten nautinnon taikasauva.

Suurin osa naisista nauttii eniten klitoriksen hyväilystä, ne lisämausteet on sitten erijuttu. Kuka mistäkin tykkää...

Vierailija
2/28 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin että haluan, mutta eihän se minun halustani kiinni olekaan vaan vaimoni. Hän ei niin kauheasti perusta klitoriksen hyväilystä oikein missään vaiheessa, joten minun haluistani huolimatta se jää melko vähälle huomiolle meidän seksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole, kuin muutama juntti, jotka luulee munansa olevan naisten nautinnon taikasauva.

"Ja miehet eivät ole valmiita edes sormella klitorista lirputtamaan...." by KH.

Vierailija
4/28 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on totuus!

Vierailija
5/28 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on totuus!

Älä jaksa uikuttaa.

Vierailija
6/28 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on totuus!

Älä jaksa uikuttaa.

Sinä poloinen jaksat vastustaa sitä naisen nautintoa, ja siitä puhumista. Voi sinua, mitähän insestiä sulle pinempänä tehtykkään. Terapiaa saa kai nykyisin kun menee puhumaan asiasta.

Vierailija
7/28 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on totuus!

Älä jaksa uikuttaa.

Sinä poloinen jaksat vastustaa sitä naisen nautintoa, ja siitä puhumista. Voi sinua, mitähän insestiä sulle pinempänä tehtykkään. Terapiaa saa kai nykyisin kun menee puhumaan asiasta.

Vastustan niin kovasti, että tein sinun vuoksesi kyselyn asiasta. Miltä vastaukset tuntuvat?

Vierailija
8/28 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä etten tajua mikseivät kaikki miehet halua tehdä noin yksinkertaista asiaa, siis halua! Ihan eriasia on, jos nainen ei halua, mutta jos ei mies, niin joku mättää. Vaikeetahan se ei ole.

Kuiten naimaan pitäs päästä.Njääh.

Vierailija
9/28 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä etten tajua mikseivät kaikki miehet halua tehdä noin yksinkertaista asiaa, siis halua! Ihan eriasia on, jos nainen ei halua, mutta jos ei mies, niin joku mättää. Vaikeetahan se ei ole.

Miksi kaikki naiset ei ota suihin? Tosin se on vaikeampaa kun klitoriksen hierominen. Meinaan jos meinaa tehdä hyvin. Ehkäpä siksi?

Vierailija
10/28 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikein kova panetus jo päällä, niin ei

siinä enää millään jaksaisi sitä klitorista räplätä

Mutta, jos pitää pienen tauon panemisessa ja

räplää, niin sillai onnistuu.

Vierailija
11/28 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi tehtyä enemmänkin mutta parhaissa panoasennoissa vähän turhan hankalaa kun ei ole apinan käsiä

Vierailija
12/28 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki naiset ei ota suihin? Tosin se on vaikeampaa kun klitoriksen hierominen. Meinaan jos meinaa tehdä hyvin. Ehkäpä siksi?

Älä tee tuollaisia yleistyksiä kiitos. Riippuu ihan ihmisistä onko noissa vaikeuseroja, mihin suuntaan ja kuka lopulta voi sanoa pitääkö se todella paikkansa. Omalta puolisolta ei yksinkertaisesti onnistu minun klitoriksen koskettelu niin että se tuntuisi hyvältä, joten se homma jää minulle tai tekemättä. Hänet olen saanut laukeamaan suullani, tästä voi toki vääntää halutessaan oliko suoritukseni siitä huolimatta huonompi.

Vierailija
13/28 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran mitätön tuo oma vehje ettei sen varaan voi laskea mitään. Jotta sormet ja suu ovat ne tärkeimmät työvälineet.

m49

Vierailija
14/28 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme se on?

En ole ikinä nähny

Samaa sarjaa kuin yksisarviset ja tontut varmaa

Vierailija
15/28 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en koska vaimo on niin lihava että en yletä oikein missään asennossa

Vierailija
16/28 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisi tehtyä enemmänkin mutta parhaissa panoasennoissa vähän turhan hankalaa kun ei ole apinan käsiä

Tätä mä kanssa olen yrittänyt täällä kertoa, mutta ymmärrystä ei tunnu oikein riittävän.

Vierailija
17/28 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan helppoa lusikassa.

Vierailija
18/28 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoisen kanssa juuri näin, mutta on vaan papin aamenen jälkeen tuo akka päässyt elintasoon kiinni

Vierailija
19/28 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Mutta kun haluan panna muissakin asennoissa kuin vaan lusikassa. Esimerkiksi takaapäin. Ja silloin klitoriksen hinkkaus ei todellakaan ole helppoa. Pystyy sen kyllä tekemään, mutta omat nautinnot katoaa, kun pieru Saharaan.

Tuossa tapauksessa puoliso hieroo itse tai nauttii pelkästään kalustani. Ihan oman päätöksensä mukaan.

Vierailija
20/28 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. minuuttimuna eli laukean tosi nopeasti. Jotta vaimoni saisi seksin aikana nautintoa niin nuolen tai sormetan klitorista melkein aina ennen seksiä kunnes hän saa orgasmin. Sitten vasta on oman nautinnon vuoro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme