Vaimo ei suostu enää imemään
Mikä ihme siinä on että kun asuntolainapapereihin on saatu nimet ja pari mukulaa puskettua maailmaan niin munan imeskely loppuu siihen? Siihen asti kyllä imetään että saadaan oma agenda toteutettua.
Pelkkää kusetusta sanon minä.
Kommentit (31)
Jos tämä on totta niin antaisin pakit naiselle todella nopeasti.
Sen takia kannattaa laittaa eukko kierrätykseen parin kolmen vuoden välein. Tuoreessa suhteessa tiukkapipoisempikin tantta on yleensä motivoitunut imemään edes joskus.
Jos lompakko on edelleen kunnossa, kyllä sille munallekin imijä löytyy.
Oletko mies vai marjanpoimija? Käsket ottaa munan suuhun ja alkaa hommiin niinkuin olis jo!
Ala pihtaamaan, pari vuotta niin nainen ymmärtää lähteä ja keräilee itsetuntoaan pitkään.
Tuollaisia suominaiset ovat. B-luokkaa. Ei. Korkeintaan. C-luokkaa. M28
Yleensä auttaa kun lupailee jotain isoja hankintoja. Itse lupailen yleensä lomamatkoja, remontteja tai huonekalujen ostoa (katteettomis lupauksia toki). Useimmilla naisilla isot hankinnat edistävät imuhaluja.
Kiertoon vaan tai käy imettämässä munaasi muualla.
Ihmetyttää täällä lukea imemisistä. Itte kohta 20v naimisissa eikä ikinä ole imenyt. Ja ei ole puhtaudesta/karvoista/nuolemattomuudesta eikä muusta kiinni
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää täällä lukea imemisistä. Itte kohta 20v naimisissa eikä ikinä ole imenyt. Ja ei ole puhtaudesta/karvoista/nuolemattomuudesta eikä muusta kiinni
Asutko kiven alla, vai miten olet onnistunut välttymään noinkin upealta nautinnolta?
Mamma27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko kiven alla, vai miten olet onnistunut välttymään noinkin upealta nautinnolta?
Mamma27
Mä olen ollut 27 vuotta kimpassa eikä vaimo ole koskaan antanut suuseksiä muutamaa lipaisua enemmän, ja kun hän ainoa seksikumppanini on, niin en sitä muualtakaan ole saanut tai tule saamaan. Taustalla on fyysistä rajoitetta (operoidut leuat), mutta fiilikseni on ettei hän mikään innokas suihinottaja muutenkaan olisi.
Mutta mitä sitten? Ei suuseksi mikään ihmisoikeus ole, ja kaikkea maailmassa ei voi saada. Pitkässä liitossa tuo on nyt vain yksi kovin pieni asia suhteessa kaikkeen muuhun, ja joka tapauksessa nauttisin toimituksesta vain, jos se olisi hänellekin mieluisaa puuhaa. Nyt se ei ole, joten en minä huonoa ja vastentahtoista suuseksiä halua tai kaipaa.
Ja miehet eivät ole valmiita edes sormella klitorista lirputtamaan....
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet eivät ole valmiita edes sormella klitorista lirputtamaan....
Taidanpa tehdä sulle kyselyn asiasta, niin nähdään haluaako vai ei.
Ei enää.....ei ole koskaan ottanut suihin.
Terveisin 30 v naimisissa.
Kyllä se meillä avioseksiin kuuluu, ymmärrän ettei kaikki tahdo niellä (se voi vähän oksettaa, jos lasti iso) mutta puhtaan imeminen nyt saa ainakin minut märäksi, kun näen että mies todella nauttii. +näin pitkässä liitossa, jossa lapsi, joten aikaa seksille ei aina ole paljoa, joten tuo nopeuttaa asioita. Puhukaa vaimojen kanssa, ehkä ne suostuukin, kun tajuaa, että sitä haluatte.
Tässä nyt varmaan vaimo saanut ahaa-elämyksen ja pelkää sitä papilloomavirusta ihan urakalla, kun kuulemma 99% varmuudella kuollaan kurkkusyöpään kaikki. Eiks se oo se vakiosyy ainakin pillun nuolemisen välttelyyn, ni menee varmaan näinkin päin.
Yhestä ketjusta vaan luin, ni varmaan se on se totuus 🤭
N47.
Aika pitkälti sama kuin #14 vastasi. Ei tosin ole operaatiota eikä fyysistä syytä olla imemättä. Ne muutamat lipaisut ovat olleet lähinnä epämiellyttävän tuntusia ja samoin kuin #14 haluaisin sitä kyllä vastaanottaa jos nainen siitä myös nauttisi. Onneksi itse saan nuolla, koska pidän siitä todella
Keksin päästäni aloituksen, keksin koko elämän.