Rahalla pröystäilevät entiset köyhät
Muutaman toiselle kierrokselle lähtevien entisten vähävaraisten, yh-naisten käytös on alkanut pöyristyttää. He ovat nyt päätyneet toisella kierroksella vähän varakkaamman miehen kanssa yhteen ja nyt eletään oikein luxuselämää. Rahaa on ja sillä leveillään. Nyt ylipäätään mielipiteet on muuttuneet päinvastaisiksi kuin ennen Palkkoja ei tarvitsekaan nostaa, tuet pois ja verotus on ryöstöä, ammattiliitot on rosvokoplia tms...Nyt tähän samaan lauluun on lähtenyt moni muukin, jomka painaa ylitöitä, jotta saa toimeen tulonsa. Muuten he nyt parveilee näityten leveilijöiden ympärillä ja yrittävät päästä veneen kyytiin saaristoajelulle ja hienolle päivälliselle saaristoravintoloihin
Kommentit (8)
Kyse on siis siitä, että nyt ovat löytäneet rikkaat miehet ja nyt eletään leveästi. itse ei enää tehdä muuta kun soitetaan suuta ja haukutaan köyhiä
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siis siitä, että nyt ovat löytäneet rikkaat miehet ja nyt eletään leveästi. itse ei enää tehdä muuta kun soitetaan suuta ja haukutaan köyhiä
ap
Suomessa on niin ankara progressiivinen verotus, että se on melkein sama tienaatko 3000 e vai 6000 e, niin melkein saman saa käteen verojen jälkeen. Jos käteen jäävässä osuudessa on muutama satanen eroa, niin se on yksi hailee. Enemmän varallisuuteen vaikuttavat omat kulutustottumukset, koska sen ylimääräisen pari sataa saa kulumaan helposti vaikka ruokakauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Suomessa on niin ankara progressiivinen verotus, että se on melkein sama tienaatko 3000 e vai 6000 e, niin melkein saman saa käteen verojen jälkeen.
Mitä ihmettä höpötät? Juuri laskin, ja näiden ero on 23 000 euroa! Melkein sama! Oletko idiootti?
Vierailija kirjoitti:
ap
Sinullakin on mahdollisuus löytää rikas mies! Etsimään vaan sen sijaan että kadehdit tuttaviasi!
Ehkä varakas mies on opettanut vähävaraiselle talousasioita. Kertonut, ettei raha kasva puussa. Eikä taikaseinää ole olemassa. Ja vähävarainen on asiaa pohdittuaan tullut samaan tulokseen.
Mielipiteen vaihtaminen ei ole tyhmyyttä eikä edes kerskailua. Monessa tapauksessa se on viisautta.
Ap. Elä omaa elämääsi. Meitä on moneen junaan.
Ymmärsinkö oikein viestisi. Jotkut painavat niska limassa ylitöitä ja saa tällä tavoin ansioita. Tuo on sitten paha asia, jos he ovat sitä mieltä että ilmainen raha ei ole ok, tai että verottaja ottaa palkasta liikaa?