Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sokeriasiaa

12.12.2006 |

onko kukaan plussannut sen jälkeen kun on jättänyt sokeri pois ruokavaliosta?

kävin viime viikolla gynellä ja siellä todettiin monirakkulaiset munasarjat. 3 vuotta yritystä takana. kuukautiskierto ollut epäsäännöllinen jopa yli 50vrk:ta ollut. nyt tasaantunut noin 30 kieppeille.

lääkäri sanoi että uutena tietona on että sokeri vaikuttaa munasolujen irtoamiseen ja ovulaatioon. nyt pitäisi maaliskuuhun asti kokeilla ruokavaliolla jos se ei auta saan sokerilääkkeet ja viiden päivän clomikuurin.

on kuulema todella hyviä tuloksia tullut jo pelkästään ruokavalio muutoksilla. pois pitää jättää tietysti karkit, mehut, mutta myös riisi, peruna, vaalealeipä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Karppasin ja söin siis metuja yhtäaikaa...

Itsekin taas karppimaailmaan matkalla..Kerrohan, mikä hh määrä sinulla oli metujan aikaan?? Huomasitko jotain oireita jos hiilarit kauemmin matalalla?

Minulla menee diforminia 200mg/pv ja hieman mietiityttää tuo ketoosin haku, että josko on vaarallinen yhdistelmä..

Vierailija
22/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tekstin lainaus oikein onnistunut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diforminia meni 3x750mg eli ihan maksimi annos :/

Eipä tullut mitään sivuvaikutuksia. Hiilarit pyöri mutu-tuntumalla 50-100g/pvä eli suht hyväkarppina olin. Missään vaiheessa ei hiilarit ollut 20g tai alle. En olisi uskaltanut täyskarpata metujen kanssa.

Vierailija
24/24 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 2000mg on tuo minun diformin-annos, ylärajoja koetellen täälki=/

Laihtunut en ole " itsestään" vaatinee diettiä taas. Puoli vuotta syöty..

Kuukautiskierto on pysynyt ihan hyvänä, n.32pv. Paitsi nyt mennään jo kp 35...=( Jos ne ei kohta ala niin haen lugesteronit apteekista, en viiti päästä kiertoa kovan pitkäksi.

Mutta noista hiilarimääristä olen itsekin miettinyt, että (tiukka) hyväkarppaus voisi olla parempi vaihtoehto!