Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olisit jos kyläpaikassa olisi vierassänky sijoitettu isoon WC:hen?

Vierailija
11.07.2023 |

Mietin tässä miten saisi ison, 6 neliömetrin kokoisen wc:n tilan paremmin käytettyä. Eikö olisi kiva jos näin olisi oikein oma nukkuma soppi? Vai nukkuisitko mieluummin olohuoneen sohvalla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC:ssä on sellainen automatisoitu hajustin. Enkä itse kehtaisi siellä edes käydä, vaan pidättelisin aamuun. Toisaalta valitettavasti mies kyllä kehtaa, ja ei olisi mikään ihme jos se kävisi yöllä räjäyttämässä koko pöntön tukkoon... Eli sikäli vähän ymmärrän kyllä niitä, jotka nukkuvat mieluummin olohuoneen sohvalla.

ap

Vierailija
22/25 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pila ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WC:ssä on sellainen automatisoitu hajustin. Enkä itse kehtaisi siellä edes käydä, vaan pidättelisin aamuun. Toisaalta valitettavasti mies kyllä kehtaa, ja ei olisi mikään ihme jos se kävisi yöllä räjäyttämässä koko pöntön tukkoon... Eli sikäli vähän ymmärrän kyllä niitä, jotka nukkuvat mieluummin olohuoneen sohvalla.

ap

Mä kyllä laittaisin oven yöksi lukkoon jos joutuisin vessassa nukkumaan ja isäntäväki saisi keksiä jonkun muun pöntön jonka räjäyttää tukkoon.

Vierailija
24/25 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulis mieleen huone, johon mut pistettiin yöksi, kun korona-aikaan kävin Acutassa. Sain sentään oman huoneen, mutta oli juuri tuota mallia vessa sängyllä. No olihan se kiva, kun pytty oli lähellä siinä vaiheessa aamuyötä, kun vatsa päätti poistaa kaiken päivällä syödyn kerralla. Varsinkin se haju jälkeenpäin 🤢

Vierailija
25/25 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi porvoolainen bed&breakfast -idea?