Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten teilläpienten lasten äideilläon aikaa hillua av:llä? Mä en ainakaan ehdi ku hätäseen joskus...

Vierailija
12.12.2006 |

Vai keitä te oikein ootte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit mies tulee töistä ja touhuaa kotihommat

Vierailija
2/6 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin istua avllä tai ylipäätään tietokoneella monta tuntia päivässä.

Ihmettelen että miten te jotkut ETTE ehdi? Siis mitä oikein teette? Istutteko lattialla Nico-Petterin kanssa jatkuvasti ja leikitte autoilla tms. ja kokkaatte 3 ruokalajin päivällistä, vaiko kuuraatte asuntoa lattiasta kattoon? Mitä oikeasti teette jos ette ehdi istahtaa hetkeksi alas takamuksellenne??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

istun vähäksi aikaa kurkkimaan tätä ja muita palstoja ja sähköpostia. Aamulla ja illalla lasten nukkuessa voin olla pidemmänkin aikaa. Mä kyllä päivän mittaan leikin ja ulkoilen lasten kanssa ja teen kotitöitä, ja silti jää aikaa olla koneellakin.

Vierailija
4/6 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kokkailla mitään gourmetteja.

Vierailija
5/6 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin siivoan joka päivä (imuroin ja kerran viikkoon pesen lattiat & pyyhin pölyt) lastenhoidon lomassa. Kokkaan myös miehelleni ruokaa, lenkkeilen koirien kanssa, pesen pyykkiä ja pidän kodin siistinä. Tällaisille palstoille minulla on aikaa nyt n. vartti (päivisin harvemmin ollenkaan), kun mies tuli juuri suihkusta ja on vauvan kanssa hetkisen. Kohta kutsuukin lasta nukkumaan meno ja itseäni illan sarjapläjäys.

Vierailija
6/6 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus rauhallisina hetkinä muulloinkin. Kotihommat hoitelen siinä sivussa tehokkaasti, ulkoilut ja lasten kerhokuljetukset myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi