Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottaako synnytys? lohdutusta tarjolla

Vierailija
12.12.2006 |

olen kokenut vaikean alatiesynnytyksen ja vaikean suunnitellun sektion, ja vannoin ettei koskaan enää.

Sen jälkeen onkin sitten ollu tosi paha ja pitkäkestoinen mahatauti ja olkapääni meni rikki rasituksesta. voin sanoa että ottaisin mieluummin sektion kuin mahataudin ja alatiesynnytyksen mieluummin kuin kroonisesti kipeän olkapään. tuskan määrä on jotain paljon kamalampaa vaikka en olis ikinä voinut kuvitella olevanm isompaa kipua ja tuskaa kuin synnytyksissä.

eli jos pelottaa, trust me, on olemassa paljo kamalampaa kuin kamalin synnytys!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en pelkää kipua vaan kuolemaa, kaksi lasta olen synnytyksissä menettänyt ja se kipu on lopun ikää eikä puudutteita ole tarjolla

Vierailija
2/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäätkö synnytyskipua piti olla

itse en pelkää kuolemaa, se veisi vaan tuskat pois. sitä että jään henkiin ja tuskissa kärsimään, se on kuolemaa kamalampaa kenelle tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 olen tosi pahoillani kohtalostasi, tuon rankempaa en voi kuvitella ihmisen kestävän, sulla on kyllä täysi syy pelätä synnytystä

Vierailija
4/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap

Vierailija
5/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli jos pelottaa, trust me, on olemassa paljo kamalampaa kuin kamalin synnytys!

Vierailija
6/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä minulla on vaikeasti hoidettava sydänsairaus

En toivoisi lasteni elävän ilman äitiä, enkä haluaisi tehdä miehestäni yksinhuoltajaa. Pelkään myös kipua, mutta toisaalta se kertoo minulle, että olen hengissä. En vaihtaisi kivunkokemista kuolemaan.

Vierailija
7/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs se lohdutus oli? Sähän vaan kerrot miten ylpeä olet omasta suorituksestasi, lohdutus on kuuntelemista ja empatiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän