Naisten mielipide bi-mehistä?
Elikkäs olen bi ja haluaisin tietää, mitä mieltä naiset ovat bi-miesten kanssa seurustelusta? Onko mikään este ja onko mitään epävarmuuksia asiasta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi minua. Olisi ehkä suurempi todennäköisyys päästä kahden miehen kanssa kimppaankin. Sellaiseen missä näkisi myös miesten puuhastelua keskenään.
Pitääkä naiset tällaisesta kimpasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi minua. Olisi ehkä suurempi todennäköisyys päästä kahden miehen kanssa kimppaankin. Sellaiseen missä näkisi myös miesten puuhastelua keskenään.
Oletettavasti vähemmistö mutta eiköhän heitäkin ole sen verran että etsiminen ei tuota vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen haaveillut sellaisesta jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen no-no minulle.
Kuulostaa rasistiselta. Syrjintää seksuaalisen suuntautumisen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä syrjitään ja kenen suuntautumisen perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on rasistista ja syrjivää, jos ei hyväksy toista sellaisena kuin hän on, vaan syrjii seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Olet varmaan persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on rasistista ja syrjivää, jos ei hyväksy toista sellaisena kuin hän on, vaan syrjii seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Olet varmaan persu?
En ole persu, mutta sä ole aivan varmasti vihree.
Etkö voisi ajatella sellaista vaihtoehtoa, että naista syrjittäisiin hetero suuntauksen vuoksi. Jos se ei pidä puolihomoista vaan haluaisi ihan normaalia heteroseksiä miehensä kanssa?
Olisi este minulle. Jotenkin alitajunnassa olisi, että "kilpakumppaneita" olisi sitten tuplasti enemmän, vaikka tää kuulostaakin vähän hassulta. Ja noh, kyllä, seksitaudit eri tavalla huolestuttaisi vaikkei sekään tietenkään mitään tarkoita vaikka olisi ollut vain naiskumppaneita. Mutta tässä mun vastaus.
Olisi ihanaa katsoa kun mieheni nuolisi vaganaani kontallaan ja bi ottaisi hellästi lantiosta ja hitaasti työntyisi mieheni peppuun , voisin vaikka rasvata ja alustaa mieheni anuksen.
Mieheni imi taannoin bi miestä kontallaan ja minä työnnyin lantiodildolla mieheni anukseen ,näky oli kiihoittava , tuntui tykkäävän .
En usko että häiritsisi. En ole ajatellut jakaa puolisoani (ellei sitten jstn syystä yhdessä sovita) kenenkään kanssa, eli pettäminen ei tule kuuloonkaan. Jos pettää niin on sama onko miehen tai naisen kanssa. Sitäpaitsi luin, että 3-40 % miehistä ja naisista on oikeasti bi-seksuaaleja mutta ominaisuus yleensä halutaan pitää piilossa. Oikeasti heteroita on 40-50 % ja loput on homoja. Mutta että kaapissaeläviä tai jarruttelevia biitä ois noin paljon !
Itsellä ehdoton ei bi-miehille. En halua miestä joka näkee miehet samalla tavalla houkuttelevina kuin naiset. Ei vaan sytytä parisuhdemielessä sellainen mies.
Muutoin hyväksyn erilaiset seksuaalisuudet ja tuttavapiirissäkin on seksuaalivähemmistöä, mutta parisuhde kanssani eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjiikö homokin naisia sukupuolen perusteella?
Ei kumppanin valinnassa päde mitkään syrjintä tai rasismijutut. Jokainen voi etsiä kumppania ihan millä tahansa kriteereillä. Olisikin melkoinen jos oikeudessa käsiteltäisiin syytettä syrjinnästä mikäli joku ei ala parisuhteeseen bi-seksuaalin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan hän hyväksyä kyseisen henkilön ihmisenä, mutta parisuhteeseen ei ole pakko huolia ketään oli syy mikä tahansa ja se ei ole syrjivää.
Exänit kirjoitti:
Mieheni imi taannoin bi miestä kontallaan ja minä työnnyin lantiodildolla mieheni anukseen ,näky oli kiihoittava , tuntui tykkäävän .
Mistähän sitä kaltaisiasi Naisia löytää? ;)
Vierailija kirjoitti:
Exänit kirjoitti:
Mistähän sitä kaltaisiasi Naisia löytää? ;)
Tältä palstalta.