Poliitikkoihin ei voi luottaa yhtään
2021 kuntavaalien yhteydessä sain Keminmaan Citymarketin parkkipaikalla olleelta Keskusta ehdokkaalta männyntaimen lahjaksi. Lahjaideana ihan oivallinen ja iloiten sen pihan reunalle istutin.
Muistin puuntaimen tänään, kun satuin keräämään kukkia siitä läheltä. Taimi oli nelinkertaistunut kooltaan parissa vuodessa ja näytti oikein hyvinvoivalta. Mutta ei se mikään mänty tosiaankaan ollut vaan KUUSI.
Terveiset vaan kuntavaaliehdokkaalle Keminmaahan
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Kepu tekeekään aina?
Nii-i.
Puolueista vähiten huono kuitenkin mielestäni :)
-ap
Jos poliitikon pahin petos on eri puun taimi niin sehän on harvinainen rehellinen poliitikko. Minä en usko että sellaisia on olemassakaan. Parhaimmillaankin puhuvat niin totta kuin osaavat. Sehän siinä onkin pahinta kun poliitikkojen asiaosaaminen on luokattoman huonoa. Silti tekevät paljon päätöksiä vastoin asiantuntijoiden neuvoja. Kuten nyt talouspolitiikassa ja aina huumepolitiikassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos poliitikon pahin petos on eri puun taimi niin sehän on harvinainen rehellinen poliitikko. Minä en usko että sellaisia on olemassakaan. Parhaimmillaankin puhuvat niin totta kuin osaavat. Sehän siinä onkin pahinta kun poliitikkojen asiaosaaminen on luokattoman huonoa. Silti tekevät paljon päätöksiä vastoin asiantuntijoiden neuvoja. Kuten nyt talouspolitiikassa ja aina huumepolitiikassa.
Epäilen, että mainoslahjatoimittaja oli jymäyttänyt poliitikkoa.
Samaa mieltä poliitikkojen asiaosaamisesta. Mutta eikös juuri siksi kansanedustajilla ole käytössä avustajat, joilta sitä osaamista löytyy?
MInulla on viime vuodelta erittäin positiivinen kokemus yhteydenotosta kansanedustajaani erään asian tiimoilta. Tapahtui hyvin konkreettinen muutos, tosin melkoisella viiveellä, mutta tapahtui kuitenkin.
-ap
Mitä se Kepu tekeekään aina?
Nii-i.