Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet pyöräilyshortsit naisilla

Vierailija
11.07.2023 |

Ei mielestäni ole kaupungilla kivan näköiset, sopivat oikeastaan vain salille tai muutoin urheilemiseen, miksi naiset käyttävät niitä ison ja väljän tee-paidan kanssa. Tyylitöntä !

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin uudet shortsitrikoot ja ne ovat niin kivat jalassa, että olen nyt sitten käynyt niissä kävelyllä, vaikka olen viisikymppinen. Katso muualle, jos siltä tuntuu. Kauppaan tai kaupungille en kyllä laittaisi. 

Jeps, sitähän suomalaisen naisen tyylitietoisuus on, pääasia, että ovat kivat jalassa tai päässä vaikka näyttäisi idiootilta. Ei tarvitse nähdä vaivaa !

No mitä helvettiä. Käytännöllisyys ja mukavuus on tärkeintä pukeutumisessa. Ei sitä muita varten pukeuduta.

Vierailija
22/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtube.com/shorts/f91kK3s3zz4?feature=share

Eipä tullut tuossakaan kommenttikentässä ainakaan heti vastaan valitusta paksuista reisistä. Toki housut ovat vielä lyhyemmät kuin pyöräilymalli ja oikeassa ympäristössään eli salilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin uudet shortsitrikoot ja ne ovat niin kivat jalassa, että olen nyt sitten käynyt niissä kävelyllä, vaikka olen viisikymppinen. Katso muualle, jos siltä tuntuu. Kauppaan tai kaupungille en kyllä laittaisi. 

Jeps, sitähän suomalaisen naisen tyylitietoisuus on, pääasia, että ovat kivat jalassa tai päässä vaikka näyttäisi idiootilta. Ei tarvitse nähdä vaivaa !

No, minä tykkään katsoa jalkojani niissä shortsitrikoissa ja ymmärrän sen, ettei kaikkia muita kiinnosta. Silti miehetkin kulkevat shortseissa vaikka olisi miten rumat jalat. 

Ohis. Mutta keskimäärin miehillä on vähemmän valinnan varaa siinä mitä hän saa laittaa moraalisesti hyväksyttäväsi päällensä kuin naisilla. - Näin siis Suomessa/ pohjoismaissa, jossain arabi-muslimi maassa  toisin päin. 

Ahaa, eli siksikö nainen ei saisi laittaa pyöräilyshortseja?

Tietysti saa ja voi. - Kunhan edelline toi vain esiin sen, että vaikka naisille on hväksyttävämpää voihkia ulkonäköpainieta ja siitä miten heidän päälleen valitsemia vaatteita saatetaan julkisesti arvostella niin heillä on suurempi määrä valinnan varaa mistä valita.

Tuli mieleen taannoinem kohu, jossa politiikan tutkija Hanna Wassin  pinkki ja hvin paljastava asuvalinta, joka hänellä oli  A-Studiossa esiintyessään ja toimiessaan asiantuntijan roolissa, joka sai aikaan kohun ja herätti kysymyskiä, kuten https://twitter.com/MetsolaS/status/1642967580733509633  

Jos minä miehenä olisin pukeutunut edes samanväriseen aniliininpunaiseen pikkutakkiin (muiden päälläni olevie vaatteiden ja asusteiden ollessa samanaikaisesti hillitympiä) ja esiintynyt se päällä A-studiossa, niin vähintään olisin saanut homoleiman otsaani luulatvasti myös mielenterveyttäni oltaisiin epäilty.

Mutta kun Wass teki, niin kuin teki, niin se oli osalle vain voimaannuttavaa ja naisvihaa, jos erehtyi sanomaan, että olikohan tuo asu valinta loppuun harkittu. - Jos hän olsi pukeutunut "vain" samanvärsieen ja asustanut sen hillitympiin muihin vaattesiiin ja asusteisiin niin harva olsi sanonut hänen asuvalinnastaan mitään. - Tai korkeintaan, että olipa kivan pirtsakka väri. (jotain muuta kuin miesten tummat ja harmaat puvut), 

Vierailija
24/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos mielipiteestäsi. Se on meille todella tärkeä ja käsittelemme sen luottamuksellisesti..." Buahaha buahaha buahaha!!!

Vierailija
25/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mulla oli just tänään pyöräilyshortsit ja pitkä puuvillakauluspaita. Mun silmään näyttää kivalta joten käytän jatkossakin. Kiva kävellä paljain säärin edes pari viikkoa vuodesta.

Vierailija
26/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerropa sitten, että mitä minun pitäisi laittaa päälleni kävelylenkille? Shortseissa ainakin jalat saavat aurinkoa toisin kuin niissä muissa vaatteissa (jotka ovat siis mitkä?).

Vaikkapa kesäinen farkkuminihamonen, mutta vain, jos sinulla on painoa alle 50 kg.

Sinähän rajoittunut olet kas kun esittänyt vaihtoehdoksi Musalana kansallispukua. - vaihtoehtosi on sellainen, jonka veikkaan olevan useammalle kuin viidelle kymmenestä suomalaisesta aikuisesta naisesta (ja mieheslä) sellainen, jota ei sitten kuitenkaan hyväksyisi, kun asetat sille mielivaltaisen painorajan..

Sinkkumies

Vierailija
27/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noissa pyöräilyshortseissa samanlainen peppuvako-toiminnallisuus kuin hyvissä leggingseissä?

Vierailija
28/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaa ja muuaallahan ne on aina nii tyylikkäitä. Hohhoijaa! Eikä juntteja ole muualla kuin Suomessa, hohhoijaa!

Vierailija
29/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noissa pyöräilyshortseissa samanlainen peppuvako-toiminnallisuus kuin hyvissä leggingseissä?

Niin kaikki pyöräilyshortsithan on samanlaisia..... 

Vierailija
30/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän niitä ole erileikkauskin ja yksitysikohdin aika paljon tarjolla. - Tuli mieleeni, että kävin aamusta, Lidlissä ja siellä osui silmiin myynnissä olleita pyöräilypaitoja. Sallinette (piilo)mainonnan En tullut ostaneeksi. Mut, jos jollain on tarvetta pyöräilypaidalle ja ummistaa silmänsä mahd. sen eettiselle alkuperälle (,vaikka tuskin yli kaksi kertaa enemmän maksava on vältttämättä sen eettisempi) - Niin löytänee itselleen hinta-laatusuhteeltaan hyvän pyöräilypaidan (ja muuta pyörilyyn liittyvää) Lidlistä.

Sinkkumies

Vierailija
31/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikka näkyy!

Vierailija
32/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätpä muiden vaatteet kovin paljon taida ketään toista varsinaisesti voida häiritä: ohi kuljetaan, ja siinä se.

Siksi tämäkin ketju hiukan panee miettimään, mistä on kyse, kuka puhuu, ja missä oikein liikutaan.

Jos on niin, että aikuiset ihmiset huomauttelevat tuntemattomille heidän vaatetuksestaan tai muusta ulkonäöstään yleisillä paikoilla, kertokaa - olisi kiinnostavaa kuulla.

Vierailija
33/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä helvettiä. Käytännöllisyys ja mukavuus on tärkeintä pukeutumisessa. Ei sitä muita varten pukeuduta.

Et ehkä ole löytänyt käytännöllisiä, mukavia ja myös TYYLIKKÄITÄ vaatteita, niitä on nimittäin ihan järjettömästi tarjolla, minulla on vaatekaapissani vain näitä vaatteita eikä vain niitä, jotka sujautan pään yli kuin reikäsen lakanan, koska se on vilpoinen ja kätevä. Suomalaisia naisia ei ole koskaan syyllistetty liian tyylitajuisiksi, päin vastoin. Tyylikkäitäkin naisia on, mutta he ovatkin vähemmistö.

Vierailija
34/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksihän iso ja väljä t-paita häiritsee ap:tä?

Vierailija
35/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ap:lle seuraavaksi katuasuksi naisten pieniä urheiluhousuja, jotka menevät helposti persvakoon, ja niiden kanssa napapaitaa tai suht lyhyttä toppia. Kyllä saat huomiota ja katseita äijiltä, sillä niiden takiahan pukeudut nytkin vähiin vaatteisiin.

Joillakin tuntuu olevan käsitys, että on vain pyöräilysortseja, tänään hyvin lyhyitä, tai toppahousuja. Ei muita vaihtoehtoja.

Vierailija
36/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori nainen, ja minulla on upea treenattu peppu, vaikka itse sanonkin. Käytän kireitä, lyhytlahkeisia shortseja, joissa on pakaroiden väliin uppoava sauma takana, jotta mitään ei varmasti jää mielikuvituksen varaan. Inhottaa kun joku mies katsoo minua päin keskustassa! :( Ahdistavaa.

Vierailija
37/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan hakea kaapista pyöräilyshortsit jalkaan. Aaaah!

Vierailija
38/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot vain korostavat muhkua ja makkaraa. Suomalaiset tursakkeet eivät osaa pukeutua. Miehilläkin perävaot vilkkuu ja röllykät roikkuu paidan alta.

Vierailija
39/39 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyylitöntä vaan suorastaan irstasta.  Hävetkää naiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi