Onko työttömän mutta kunnollisen (ei polta, juo tai käytä huumeita, ei rikollinen tai väkivaltainen) miehen mahdollista saada työtön mutta kunnollinen nainen?
Vai menevätkö työttömät ja kunnolliset naiset työssäkäyville miehille?
T: Työtön sinkkumies
Kommentit (31)
Kiva kuulla, että nainenkin on kunnollinen, kun ei juo, polta, käytä huumeita eikä ole väkivaltainen tai rikollinen. Tähän asti on höpisty, miten naisella ei saa olla ylipainoa eikä lyhyet hiukset ja karvatkin pitäisi ajaa kainaloista.
Mun mieheni oli työtön kun tapasimme. Sitten opiskelija kun aloimme seurustelemaan. Ensimmäiset 3 vuotta minä elätin meitä. Nyt mies tienaa neljä kertaa sen mitä minä. Työttömyys itsessään ei ole turn off, se on jos ei edes yritä tehdä mitään elämällään.
Voi hyvinkin löytää. Moni työtön ja työkyvyttömyyseläkkeellä elävä nainen viettää ns. kunnollista elämää.
Ja kyllä osa työssäkäyvistä naisista huolii myös työttömän miehen. Enemmän on kiinni siitä miehen yleisestä aktiivisuudesta ja luonteesta. Naiset eivät yleensä passiivisia miehiä arvosta.
Kyllä kelpaa. Olen työtön nainen ja minulla on työtön mies. En voisi harkitakkaan työssä käyvää miestä, koska sitä mee töihin-kommentointia en rupeaisi kuuntelemaan hetkeäkään. Näin on paljon parempi. Mieheni on kunnollinen mies.
On mahdollista, sillä edellytyksellä että miehen pääkoppa on kunnossa. Jos ei ole niin sitten tuskin on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön nainen. Minulle ei kelpaa työtön mies. On siis turn-off, mikäli mies paljastuisi työttömäksi.
Tätä juuri aloituksessa tarkoitin.
ap
Kuule ap, kyllä olet oikeassa siinä että tällaisia naisia on, mutta kaikki ei ole sellaisia. Suurin osa ihmisistä, valitettavasti on pinnallisia. Heillä ei ole muuta kuin tämä maailma, heidän maailmankuvansa on se että on vain tämä lyhyt elämä ja täytyy nauttia mahdollisimman paljon, niin kauan kuin sitä kestää. Nautintoa on, kuinka paljon saan rahaa, lahjoja, kuinka kaunis olen, kuinka hyvännäköisen ja rikkaan miehen saan rinnalleni, kuinka menesr´tynyt olen ja kuinka menestyneitä ihmisiä saan rinnalleni, jotta kaikki ihailisivat ja kadehtisivat minua. Rikkaan, menestyneen miehen kanssa lapsille on varaa hankkia hyvät harrastukset, ja mitä enemmän vaikutusvaltaisia, menestyneitä ihmisiä on ympärillä, sitä loisteliaampi elämä on sen loppuun asti.
Musta olisi kivaa jos joskus löytäisin naisen jolla olisi kauniit kynnet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kelpaa työssäkäyvä kunnollinen nainen?
Aiotko pysyä työttömänä, meinaan siltä aloituksesi kuulostaa että se on jo osa identiteettiäsi?Kelpaa kyllä, mutta ei työtön mies kelpaa heille.
ap
Mulle kelpais työtön mies. Olen työssäkäyvä nainen, mutta olen ollut työttömänä joskus pitkäänkin, joten ymmärrän millaista se on, mutta tärkeää on että on suunnitelmia ja tekee jotain tulevaisuutensa eteen. Et vastannut kysymykseeni, joten voin olettaa että aiot työttömänä pysyäkin. Kuten yleensä, ongelma on asenteessasi.
Tyypillinen kiipijä-nainen. Sait työpaikkasi varmaan miehen avulla ja kuvittelet saaneesi sen omilla ansioillasi. Ei sinulle työtön mies kelpaa, kunhan keksit juttuja päästäsi.
Järkyttävä kommentti
Ei työtön mies kelpaa työttömälle naiselle. Olisin muuten jo saanut naisen ja olisin naimisissa. Työttömät naiset menee jännä miehille ja alkoholisti miehille. Pitää olla myös pitkä ja komea.
Työtön mies kirjoitti:
Ei työtön mies kelpaa työttömälle naiselle. Olisin muuten jo saanut naisen ja olisin naimisissa. Työttömät naiset menee jännä miehille ja alkoholisti miehille. Pitää olla myös pitkä ja komea.
totta
Voihan sitä tehdä halvempia juttuja esim. katsoa telkkarista elokuvaa ja ohjelmia ja syödä samalla jotain hyvää.
Mennä piknikille tai muuten vaan kävelylle.