Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nokia harkitsee imetystaukoja työpaikoille

Vierailija
10.07.2023 |

Voi luoja!! Nytkö ollaan menossa siihen, että entistä pienempien lasten, jopa imeväisten äitien odotetaan menevän töihin - tasa-arvon takia. Kuka niitä vauvoja kuskaa monta kertaa työpäivän aikana äidille imetykseen. Toivottavasti kukaan perhe ei halua lähteä tähän showhun mukaan. Kyllä äidit ehtivät töitä tehdä kunhan imetys on saatu päätökseen ja lapsi tarpeeksi iso.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Ihmisiä on liikaa.

Vierailija
2/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, töihin on syytä tulla lapsen ollessa 4,5 kk ja sen jälkeen isä on vastaavan ajan lapsen kanssa. 9 kk ikäisen lapsen saa päiväkotiin. Äidin eläke ei jäää pieneksi, kun hän ei jää kotiin pesimään vauva kainalossa. 14 vko aika lapsen kanssa riittää hyvin, tuota pitempi on itsekkyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usa:ssa tuosta oikeudesta lähes tapellaan, mutta siellä äitiysloma onkin vain muutaman viikon.

Vierailija
4/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko minäkin pitää tauon ja imettää vaikka jotain vauvaksi itsensä identifioituvaa henkilöä? Lasta mulla ei ole. N41

Vierailija
5/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mennyt pilalle siitä, että äiti kävi imettämässä minua ruokatunnillaan. Työpaikka oli lähellä kotia.

Vierailija
6/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko minäkin pitää tauon ja imettää vaikka jotain vauvaksi itsensä identifioituvaa henkilöä? Lasta mulla ei ole. N41

Miten sinulla tulee maitoa ilman lasta? No tuttipullolla ehkä...

Vierailija
7/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5, kun olet itsekin säästynyt nälkäkuolemalta tuon ilmiön ansiosta

Vierailija
8/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran ollaan pellemaailmassa, jossa miehet voittavat naisten missikisoja ja nuhan takia suljetaan yhteiskuntia, niin minäkin voin sitten identifioitua äidiksi ja imettää jotain henkilöä tauolla töissä.

Vierailija
9/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran ollaan pellemaailmassa, jossa miehet voittavat naisten missikisoja ja nuhan takia suljetaan yhteiskuntia, niin minäkin voin sitten identifioitua äidiksi ja imettää jotain henkilöä tauolla töissä.

Imettäminen ei onnistu, kun et voi tarjota maitoa kellekään. Yhtä hyvin näkymätön voisi osallistua niihin missikisoihin.

Vierailija
10/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lopuksi vauvasi otettaisiin huostaan, kun se ei saa sinulta maitoa ja näkee nälkää?

Vierailija
11/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko firmoissa välipala-, juoma- ja nokkaunitaukoja? Miten virkistäydytään työpäivän aikana. Uinti, kävely luonnossa?

Vierailija
12/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti kävi imettämässä mua ruokatunnilla kuuskytlyvulla. Oli valtion virastossa keskustassa ja me asuttiin silloin kolmen korttelin päässä. Mua hoiti mummi.

Ei ennen ollut pitkiä äitiyslomia.

Vierailija
13/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia tehdä tuommoisen rumpan takia, sairastuvat jo pienenä kiireessä ja vouhotuksessa. Lasten paikka on kotona turvallisten ja välittävien vanhempien kanssa. Uraihmisten ei kannata tehdä lapsia.

Vierailija
14/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies määrittelee itsensä naiseksi,on hän myös oikeutettu imetystaukoon?

Vierailija
15/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies määrittelee itsensä naiseksi,on hän myös oikeutettu imetystaukoon?

Jos on juuri saanut vauvan ja erittää maitoa? Eihän kaikilta tuoreilta äideiltäkään tule maitoa.

Vierailija
16/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö juuri tullut se perhevapaauudistus joka käytännössä tarkoittaa sitä että äidit menevät töihin kun vauva on 6kk vanha koska muuten isä ei voi käyttää vapaitaan? Itse olen lapseton joten en ihan kartalla ole tuosta uudistuksesta mutta joku 6+6 malli se oli eli äiti on X määrän kotona ja sitten isän on oltava kotona. 

Nyt siis äiti kun menee töihin niin isä on vanhempainvapaalla ja äiti imettää lasta töissä? :D 

Vierailija
17/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi etänä töissä pystyy imettämään hienosti. Hyvä homma, jos saa saman heille, joiden on oltava työpaikoilla paikan päällä.

Vierailija
18/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tasa-arvon vuoksi myös miehet sitten pitää jotain taukoja? Sillä aikaa kun naiset imettää niin samalla myös miehet siellä voi pitää jotain taukoja? 

Vierailija
19/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko mäkin imettää jonkun lasta?

M44

Vierailija
20/32 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tasa-arvon vuoksi myös miehet sitten pitää jotain taukoja? Sillä aikaa kun naiset imettää niin samalla myös miehet siellä voi pitää jotain taukoja? 

Entä lapsettomat sinkkunaiset? Patja siivouskomeroon ja unille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän