Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kuinka noloa. Jouduin Google Meetsissä pissaamaan housuun kun en ehtinyt käydä vessassa.

Vierailija
10.07.2023 |

En ehtinyt käydä vessassa ennen kokouksen alkua enkä pystynyt enää pidättelemään. Jouduin hiljaa päästämään housuun, vaikka tuntuu tosi nöyryyttävältä. Virtsa vain lirisi ensin toimistotuolin kankaan päälle saaden sen litimäräksi, sitten kynähameen läpi ja lopuksi sääriä pitkin alas matolle. Koko työhuone haisee aivan pissalta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan yhteys voi katketa jostain käsittämättömästä syystä, jonka aikana ehdit vessaan. Mun työhuoneen lähin vessa on muutaman metrin päässä. Suljen mikrofonin ja laitan äänet kovemmalle. Kukaan ei huomaa ja itse kuulen kaiken.

Vierailija
22/30 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan kuullutkaan mistään google meetistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Voit vääntää vaikka tortun tuolillesi eikä kukaan huomaa mitään.

No en tiedä sinusta, mutta minusta ei ole mikään mukava tunne, että joutuu laskemaan alleen aikuisena. Mieluiten sen ihan pöntöllä tekisi.

ap

Mhm, ja hätä todellakin tuli yllättäen puskista ettei edes ennen miittiä kerinnyt käydä ruiskauttamassa vessassa? Vai tuliko miitti aivan yllättäen puskista?

Olin kokouksissa ilman taukoja klo 11-14 ja lounastauko vasta tuon jälkeen. Ei ollut aikaa käydä vessassa aamukahvin jälkeen.

ap

Miksi sinulla on kynähame päällä etätyöpäivänä?

Koska minä pukeudun etätöitä varten samoin kuin pukeutuisin toimistollekin. Minulle se on henkinen asia sillä se antaa minulle itsevarman ja kyvykkään olon. En pyöri etätöissä missään homssuisissa verkkareissa.

ap

Olet niin itsevarma ja kyvykäs että jopa pissaat ihan eri suuntaan kuin muut ihmiset.

"Virtsa vain lirisi ensin toimistotuolin kankaan päälle saaden sen litimäräksi, sitten kynähameen läpi ja lopuksi sääriä pitkin alas matolle"

Kun istut toimistotuolilla kynähame ylläsi ja alat pissata, miten pissa ensin kastelee toimistotuolin kankaan, ja vasta sitten menee kynähameen läpi? 

Tämä aloitus on, kuten jo todettu, runkkufantasia. Ei siinä mitään, ihmiset kiihottuvat eri asioista. 

Vierailija
24/30 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole läppäriä? Itse otin kerran läppärin mukaan vessaan. Kamera kiinni ja mikki kiinni, ei kukaan mitään huomannut.

Vierailija
25/30 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä sinusta, mutta minusta ei ole mikään mukava tunne, että joutuu laskemaan alleen aikuisena. Mieluiten sen ihan pöntöllä tekisi.

ap

Mhm, ja hätä todellakin tuli yllättäen puskista ettei edes ennen miittiä kerinnyt käydä ruiskauttamassa vessassa? Vai tuliko miitti aivan yllättäen puskista?

Olin kokouksissa ilman taukoja klo 11-14 ja lounastauko vasta tuon jälkeen. Ei ollut aikaa käydä vessassa aamukahvin jälkeen.

ap

Aina on se hetki käydä jos pakko. Laitan kameran ja mikin kiinni ja kipaisen vessaan. Kuulen kyllä mitä puhutaan mutta pulinassa ei yhtään välttämättä huomaa että kaikki eivät olekaan paikalla joka sekunti.

Vierailija
26/30 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oikein kynähame ja kaikki. Ap on mies ja tämä on hänen käteenvetofantasiansa.

Mieķķonen vauva-palstalla XDDDDDDDD olet sinä kyllä t y h m ä !!!!

Vierailija
27/30 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et ehdi käydä vessassa pissalla? Johon menee maksimissaan minuutti, usein ei sitäkään?

Itse olen oikeissa face to face palavereissa teeskennellyt, että saan tärkeän viestin ja pitää hetkeksi poistua soittamaan. Sitten käyn pikaisesti vessassa.

Aina ehtii vessaan, jos ei jää sinne asumaan. :)

Vierailija
28/30 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Kokousten välillä voi hyvin käydä, kun ei ole niin nössö. Oletko joku parikymppinen nainen? Miehet ei kysele lupia, jos on kusihätä.

Vierailija
29/30 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Kokousten välillä voi hyvin käydä, kun ei ole niin nössö. Oletko joku parikymppinen nainen? Miehet ei kysele lupia, jos on kusihätä.

Kyllä tuo on jonkun keski-ikäisen jorman fantasia. Ensinnäkin todennäköisin etäkokouskanava on Teams, epätodennäköisin Google Meets. Kukaan ei pidä etäpalaverissa kotonaan kynähametta, joku kiva mekko tähän aikaan vuodesta voisi ollakin todennäköinen. Etäpalavereissa muutenkin pukukoodi on hyvin rento. Aikuinen ihminen, nuori tai vanha, sukupuoleen katsomatta, käy kyllä vessassa jos on aivan pakko. Jokainen ymmärtää etätyökulttuurissa näitä tilanteita.

Vierailija
30/30 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten virtsa onnistui kastelemaan ensin työtuolin ja vasta sitten lävistää kynähameen kankaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä