Ikäistään nuoremman näköinen Maria 44 tulee taas!
Jälleen tämä ikäistään nuoremman näköinen nainen mainostaa itseään iltasanomissa :
Kommentit (57)
On ihan onnessaan kun saa ravintolasta seuraa. Jopa minä saan helpohkosti, vaikka olen nelikymppinen ylipainoinen nainen.
Kampaus ja meikki ja vaatteet ovat tätimäiset.
Vierailija kirjoitti:
On ihan onnessaan kun saa ravintolasta seuraa. Jopa minä saan helpohkosti, vaikka olen nelikymppinen ylipainoinen nainen.
Pillunkiilto silmissä miehillä ei mikään muu.
Jäätävä toi sen reuhka. Ihan hirveässä kunnossa. Antaisi sen kasvaa ihan oikean värisenä niin pääsisi hiuksen laineet esille ja tuo kusen keltainen reuhka olisi historiaa. Tulee ihan 1990-luku mieleen ja omat teinivuodet kun piti tuon väristä hiusta pitää ja yhtä palaneena.
Mää oon samanikäinen kun toi ja näytän paljon freshimmältä. Tuo vetyperoksidi blondaus ainakin vanhentaa ja hampsuuntuneet latvat.
Kyllä tuo nuoremmalta näyttää kuin minä 44v. En kyllä itse näe tällä suurempaa merkitystä, mutta nätti ja nuorekas hän on :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvännäköinenhän toi on
Niin - hyvännäköinen nelikymppinen. Ei kaksikymppisen näköinen nelikymppinen.
Ei ole vanhentunut yhtään sitten sen edellisen jutun. 😊
Vierailija kirjoitti:
Jäätävä toi sen reuhka. Ihan hirveässä kunnossa. Antaisi sen kasvaa ihan oikean värisenä niin pääsisi hiuksen laineet esille ja tuo kusen keltainen reuhka olisi historiaa. Tulee ihan 1990-luku mieleen ja omat teinivuodet kun piti tuon väristä hiusta pitää ja yhtä palaneena.
Sama. Vielä kehuskelee, ettei ole muuttanut tyyliään koskaan. Mutta pääasia, että itse tykkää.
Eiks tää oo täysin sama juttu, kun se aikaisempikin.
Miksi iltasanomat nostaa tämän jutun taas uudestaan otsikoihin. Kaiken lisäkis ihan typerä koko jutuu. Joku nainen ,joka on jämähtänyt johonkin pitsimissi kisoihin.
Kaunis on mutta ihan ikäisensä näköinen.
Tää vois osallistua siihen 10 vuotta nuoremmaksi ohjelmaa. Stylistit saisivat hänestä varmasti 10 vuotta nuoremman näköisen!
Mun mielestä todella kaunis nainen:) Itse asiassa jopa kauniimpi nyt kuin nuorempana:)
Onpas nuoren näköinen!
Terveisin, Maria 44
Työmies surauttaisi tarpeet kyllä, oikein mainio ***** on.
"Ennen näytin vielä paljon nuoremmalta."
- Maria
Oho! Hän todellakin on ikäistään nuoremman näköinen. En nyt tiedä, menisikö ihan 25-vuotiaasta, mutta kolmekymppisestä kyllä.
Noi silmämeikit on kyllä hassut. Siis alarajaukset. Oliko tollaset joskus muodissa?
Vierailija kirjoitti:
Oho! Hän todellakin on ikäistään nuoremman näköinen. En nyt tiedä, menisikö ihan 25-vuotiaasta, mutta kolmekymppisestä kyllä.
Noi silmämeikit on kyllä hassut. Siis alarajaukset. Oliko tollaset joskus muodissa?
Ysärillä oli sisärajaukset alaluomella, mutta noista en osaa sanoa.
Jos en tietäisi ikää, veikkaisin olemuksesta että on 37-vuotias.
Hyvä kroppa ja nätti nainen. Mutta kuten joku jo sanoi täällä, niin toi tukka on huonossa kunnossa. Ehkei sitä olisi pakko lyhentää, mutta joku kampaaja voisi hoitaa sen kuntoon. Jos hän siis missiksi vielä aikoo.
Maria vois osallistua Miss Suomi kisoihin. Valehtelisi vaan ikänsä! Pääsisi varmasti 10 parhaan joukkoon. Mutta kyllä se ikä jossain vaiheessa palajastuis.