Onko muiden mielestä h&m:n lastenvaatteet menneet todella tylsiksi,siis koot 86-128cm ??
Ennen siellä oli vaikka mitä ihanaa ja mielestäni uutta tuli paljon nykyistä enemmän.Kaipaan mm. minni,snoopy ja aristokatti vaatteita ja ylipäätään niitä ihania kuoseja mitä vielä jokunen vuosi takaperin oli.
Nykyisin kun henkka maukkaan menee,niin juuri mitään ostettavaa ei löydy..rahat ainakin säästyy.
Onko muut huomannut saman vai olenko ainoa ?
Kommentit (9)
Vauva puolella oli vaikka mitä ihanaa Disney hempeissä väreissä. Isommille jotain mustaan öyrkki ym, mautonta printti painatusta. ja sitten lähes kaikissa poiken paidoissa on vielä tuplahihat. Tavallisella ihalla ei juurikaan löydy. En itsekään yleensä löydä sieltä enää mitään kivaa.
kaikissa paidoissa jotain printtejä (en tykkää) tai sitten ovat ihan pliisuja.
Seppälästä ja Kapp Ahlista löytyi kivempia.
Viimeksi en löytänyt sieltä tytölle MITÄÄN, tyttö käyttää 122 senttisiä vaatteita.
Mutta ei sieltä löydy enää kunnolla vauvallekkaan... Pelkkää Hello Kittyä ja muutenkin valikoima oli mun mielestä tosi suppea... Yhden neuleen ja farkut löysin viimeksi vauvalle, koossa 62, mutta muuta ei juuri olisi mukaan tarttunut...
Tänään juuri kävin ja löysin vaikka mitä kivaa :)
Hello Kitty tulee kohta korvistakin, itse en oikein ymmärrä sen suloisuutta: Minni ja Snoopy olivat söpömpiä kyllä. Mutta nyt ostelin sellaista peruskamaa ja mielestäni olivat tosi kivoja!
On on on....siis en oo pitkään aikaan löytäny pojalle (3v) enää mitään kivaa Henkkamaukalta....Oon vaihtanu ihan Lindexiin, jossa pojillekin on kivoja ja värikkäitä vaatteita, ei noita raitapaitoja ja kamaliä luurankoja ja Spidermaneja ym...
Ihan samaa voin sanoa kuin moni muukin vastanneista, eli mitään en ole sieltä ostanut moneen kuukauteen vaikka todellista tarvetta on ollut ja kauppoja ostotarkoituksessa kolunnut.
Meillä on kaksi lasta tyttö ja poika koossa 116cm ja minusta tein ihan hyviä ostoksia nettikaupasta H&M:ltä. Tytölle ostin mm. kahdet samettihousut, farkut, kivoja sukkahousuja, trikoomekon, peruscollegehousuja ja pari trikoopaitaa. Pojalle mm. ruskeat puuvillahousut, collegehousuja parit, pitkähihaisia trikoopaitoja monessa värissä, Snoopy -trikoopaidan, pari raidallista pitkähihaista paitaa ja sukkia.
Ehkäpä siellä on juuri minun makuuni vaatteita eli yksivärisiä ja/tai hillittyjä perusvaatteita, joita voi sitten yhdistää helposti muualta löytyneisiin ihanuuksiin. En tykkää yhtään näistä retrokuoseista, joten minulta taas jää Lindex nykysin väliin lähes aina. Siinä kyllä olen samaa mieltä että H&M:llä on pojille ihan liikaa rumia printtipaitoja, mutta onneksi vielä löytyy muutakin.
Poikien osasto on siis minusta onneton. Vielä talvella oli eri asia.
Mutta 128cm kokoa tytölle kyllä löytyy, hän kun on kova Hello Kitty fani ja lisäksi tykättiin molemmat noista sydänpolvisista sammareista sekä samettikuvioisista pitkähihaisista tyttöjen paidoista. Itse olen pari viime kertaa Lindexistä ostaessani pettynyt laatuun, kun heti tulevat kulahtaneen näköisiksi parin pesun jälkeen. Kappahlista olen löytänyt jotain kivoja paitoja lähinnä.
Mutta toisaalta: rahaakin sitten säästyy kun ei löydä kivaa uutena, niin tulee ostettua huutiksestakin/kirppareilta jos niistä taas löytyy jotain.:-)
Mutta alkaen 134cm osastolla taas ei tyttöjen puolella ole houkuttelevia vaatteita, mustaa pääosin ja pääkalloja ym. Ja kun pian pitää alkaa tytöllä siirtyä niihinkin kokoihin. Taitaa sitten olla aika hankkia muualta niitä vaatteita tytöllekin...
En sitten tiedä, onko oma makukin muuttunut, mutta nykyisin lähden ko. liikkeestä lähes aina tyhjin käsin. Joitakin perustrikoohousuja, paitoja ja alusvaatteita olen ostanut, mutta siinä kaikki. Trikoohousujakin viime aikoina vähemmän, koska laatu ei ole ollut kovin hyvää. Hello Kitty tuntuu toistuvan kaudesta toiseen ja itseäni ei tuo enää jaksaa innostaa.