Ujo ja kokematon kolmekymppinen mies, tuleeko tästä mitään?
Olen tapaillut jonkun aikaa kolmekymppistä miestä, jolla ei ole oikeastaan mitään kokemusta naisista. Syyksi on sanonut ujouden, vähän syrjässä asumisen ja työhön keskittymisen. Minusta hän vaikuttaa fiksulta ja täyspäiseltä tyypiltä, mutta tuo kokemattomuus mietityttää. En tiedä yhtään miten edetä hänen kanssaan. Olemme tunteneet jo muutaman kuukauden, mutta mitään elettä esimerkiksi kosketuksen suuntaan ei tule. Mies on kuitenkin kovasti kiinnostunut sanojensa mukaan ja ehdottaa tapaamisia. Toki voisin itse olla se joka vie tilannetta eteenpäin, mutta kaipaan mieheltä myös aktiivisuutta ja uskallusta suhteen syventämisessä. Valitettavasti se tietynlainen itsevarmuus ja ohjasten ottaminen ovat kuitenkin asioita, jotka miehessä yleensä vetoavat...
Onko kokemuksia suhteen rakentamisesta ujon ja kokemattoman henkilön kanssa?
Kommentit (47)
Mikä teille naisille kelpaa? Jos on ujo mies, niin opeta. Ei puhumattomuus auta ketään ja pitää kertoa mitä haluaa. Ja pitkä on ihmis tikanpojalla tie puuhun jos pitää ilman neuvoja kiivetä. Miksi naisten on niin vaikea sanoa mitä haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samoja ongelmia pitkässä avioliitossa ja aloitteita teen vain humalassa, mutta silloin kuulemma haisen pahalle ja ei halua känniläiseltä seksiä tai suukkoja.
Aika paha on lähteä mitään aloitteita tekemään. Yleensä kun lapset oli syntyneet, niin parin ensimmäisen vuoden aikana, kun yritin aloitteita, niin oli liian väsynyt ja ei kuulemma tuntenut itseään seksikkääksi jne.
Sitten minäkin kyllästyin ja nyt mulle annetaan signaaleja että laiminlyön suhdetta.
Kuoletin oikeastaan lopulta täysin tunteeni, kun neljän vuoden jälkeen ei jaksanut ja oli väsynyt.
Kolme sivusuhdetta ollut siinä välissä, jossa en ole aloitteen tekijä vaan naiset on minut vieneet ja olen ajautunut suhteisiin.
Vaimoa rakastan kyllä, mutta miksi meidän miesten pitää tehdä ne aloitteet?
Mies (aivan kuten sinäkin) rakastaa kulisseja. Kulissin ylläpitäjää käydään pettämässä ja lupaillaan parille sivuhoidolle valoisampaa tulevaisuutta. Vuodet rullaa sivuhoitojen tajutessa hedelmällisten vuosien menneen mieslasta hoivatessa.
Miehelle seksi on läheisyyttä.
Jos naiset tekee aloitteen, niin hei minusta miestä voi syyttää, jos mies ajautuu näihin suhteisiin.
Jos nainen tekisi kotona aloitteen, niin olisihan sekin jo jotain. Kun toistuvasti en sanonut ei ja ei ja väsyttää ja ei koe itseään seksikkääksi, niin kyllä se mies ajautuu, jos kohtaa naisen joka tekee sen aloitteen. Ei se miehen vika ole jos on niin haluttava naisten silmissä.
Mies on mies ja silti on valinut rakkautensa. Jos naiset antaa seksin, niin naiset antaa seksin.
Paha siitä seksistä on kieltäytyäkään, jos on mies.
Niin koska miehille merkkaa kotiolot. Sen takia mies vaikka velkaantuu ostomorsiamen avulla saadakseen somekelpoisen elämän. Köyhät miehet koittaa uida tuolla tinderissä 50/60 tuloksella. Kourallinen onnistuu hetkeksi juksaamaan epätoivoisen naisen toivoen ettei tämä ihan heti herää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teille naisille kelpaa? Jos on ujo mies, niin opeta. Ei puhumattomuus auta ketään ja pitää kertoa mitä haluaa. Ja pitkä on ihmis tikanpojalla tie puuhun jos pitää ilman neuvoja kiivetä. Miksi naisten on niin vaikea sanoa mitä haluavat?
Me ei haluta maksutonta kotirouvaa haikailevaa miestä. Rakkaus olisi tosi jees juttu. Oon kuitenkin iän myötä huomannu parhaimmaksi vaihtoehdoksi kasarin harlekiinikirjat ja satisfyerin. Saa ees kirjojen välityksellä nauttia tumman tulisesta rakastajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on miehelle tosi noloa ja kasvojen menetys aina kun te naiset annatte rukkaset.
Lopulta ei edes viitsi ajatella yrittää.
Siis tää on tosi.
Älä sit lähesty.
Ei tartte pelätä sen suhteen, en edes katso enää päin sua.
On kokemusta eikä toiminut. Alkuun ujous oli söpöä ja ajattelin sen menevän ohi ajan myötä. No ei mennyt edes yhdessä asuessa ja kyllästyin olemaan se aloitteen tekijä enkä kyennyt näkemään miestä millään lailla viehättävänä.
Minäkin tarvitsen molemminpuolista intohimoa ja suuria tunteita jossa kumpikin näyttää avoimesti tunteensa eikä mulle riitä että minä yksin teen aina aloitteet.
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta eikä toiminut. Alkuun ujous oli söpöä ja ajattelin sen menevän ohi ajan myötä. No ei mennyt edes yhdessä asuessa ja kyllästyin olemaan se aloitteen tekijä enkä kyennyt näkemään miestä millään lailla viehättävänä.
Minäkin tarvitsen molemminpuolista intohimoa ja suuria tunteita jossa kumpikin näyttää avoimesti tunteensa eikä mulle riitä että minä yksin teen aina aloitteet.
Harmillista. Ehkä se perusluonne vain näkyy jo ensilähestymisessä, tai sen lähestymisen puutteessa.
Miehelle seksi on läheisyyttä.
Jos naiset tekee aloitteen, niin hei minusta miestä voi syyttää, jos mies ajautuu näihin suhteisiin.
Jos nainen tekisi kotona aloitteen, niin olisihan sekin jo jotain. Kun toistuvasti en sanonut ei ja ei ja väsyttää ja ei koe itseään seksikkääksi, niin kyllä se mies ajautuu, jos kohtaa naisen joka tekee sen aloitteen. Ei se miehen vika ole jos on niin haluttava naisten silmissä.
Mies on mies ja silti on valinut rakkautensa. Jos naiset antaa seksin, niin naiset antaa seksin.
Paha siitä seksistä on kieltäytyäkään, jos on mies.