Ujo ja kokematon kolmekymppinen mies, tuleeko tästä mitään?
Olen tapaillut jonkun aikaa kolmekymppistä miestä, jolla ei ole oikeastaan mitään kokemusta naisista. Syyksi on sanonut ujouden, vähän syrjässä asumisen ja työhön keskittymisen. Minusta hän vaikuttaa fiksulta ja täyspäiseltä tyypiltä, mutta tuo kokemattomuus mietityttää. En tiedä yhtään miten edetä hänen kanssaan. Olemme tunteneet jo muutaman kuukauden, mutta mitään elettä esimerkiksi kosketuksen suuntaan ei tule. Mies on kuitenkin kovasti kiinnostunut sanojensa mukaan ja ehdottaa tapaamisia. Toki voisin itse olla se joka vie tilannetta eteenpäin, mutta kaipaan mieheltä myös aktiivisuutta ja uskallusta suhteen syventämisessä. Valitettavasti se tietynlainen itsevarmuus ja ohjasten ottaminen ovat kuitenkin asioita, jotka miehessä yleensä vetoavat...
Onko kokemuksia suhteen rakentamisesta ujon ja kokemattoman henkilön kanssa?
Kommentit (47)
On naisilla ongelmat kun kokemattoman pitää olla itsevarma aloitteentekijä.
"ei oo totta että mikään ei kelpaa" - joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole hyvä vaan? Vähän kannustat ja avitat ja saat siitä juuri oman makusi mukaisen miehen.
"Mut ei mun pitäis opettaa, miksei se vaan voinu olla täydellinen heti kättelyssä?"
Luoja paratkoon että joutuu vähän vaivaa näkemään suhteessa.
Harvassa on ne joiden kanssa saman tien kaikki natsaa, vai laitatko kaiken sen varaan ja odotat täydellistä?
En todellakaan odota täydellistä, en ole sellaisessa suhteessa ollut ikinä. Kuten aiemmin sanoin tilanne on uusi myös minulle ja yritän harjoitella uudenlaista tapaa tutustua toiseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla samoja ongelmia pitkässä avioliitossa ja aloitteita teen vain humalassa, mutta silloin kuulemma haisen pahalle ja ei halua känniläiseltä seksiä tai suukkoja.
Aika paha on lähteä mitään aloitteita tekemään. Yleensä kun lapset oli syntyneet, niin parin ensimmäisen vuoden aikana, kun yritin aloitteita, niin oli liian väsynyt ja ei kuulemma tuntenut itseään seksikkääksi jne.
Sitten minäkin kyllästyin ja nyt mulle annetaan signaaleja että laiminlyön suhdetta.
Kuoletin oikeastaan lopulta täysin tunteeni, kun neljän vuoden jälkeen ei jaksanut ja oli väsynyt.
Kolme sivusuhdetta ollut siinä välissä, jossa en ole aloitteen tekijä vaan naiset on minut vieneet ja olen ajautunut suhteisiin.
Vaimoa rakastan kyllä, mutta miksi meidän miesten pitää tehdä ne aloitteet?
Mies (aivan kuten sinäkin) rakastaa kulisseja. Kulissin ylläpitäjää käydään pettämässä ja lupaillaan parille sivuhoidolle valoisampaa tulevaisuutta. Vuodet rullaa sivuhoitojen tajutessa hedelmällisten vuosien menneen mieslasta hoivatessa.
Vierailija kirjoitti:
Se on miehelle tosi noloa ja kasvojen menetys aina kun te naiset annatte rukkaset.
Lopulta ei edes viitsi ajatella yrittää.
Siis tää on tosi.
Älä sit lähesty.
Meilläkin on mies. Meillä on olohuone ja keittiö sellainen ympyrä, kun yritän lähestyä miestä niin tämä pakenee aina toiseen tilaan ja kun yritän tulla vastaan, niin onnistuu aina valita oikean väylän ja olemme aina eri tiloissa. Mies selvästi pelkää ja välttelee minua kun teen aloitteen.
Tossa on olemassa se riski että itsevarmuuden myötä mies alkaa ravaamaan maksullisissa/vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on mies. Meillä on olohuone ja keittiö sellainen ympyrä, kun yritän lähestyä miestä niin tämä pakenee aina toiseen tilaan ja kun yritän tulla vastaan, niin onnistuu aina valita oikean väylän ja olemme aina eri tiloissa. Mies selvästi pelkää ja välttelee minua kun teen aloitteen.
Ei halua sua
Minulla on yli 30 vuoden kokemus. Luotettava ja uskollinen elämänkumppani. Hyvä isä. Elämäni rakkaus.
No mitä jos vaikka ottaisit sen askelen fyysiseen läheisyyteen, jos mies kerran aidosti kiinnostaa? Sitten näkee, millaiseksi vuorovaikutus muotoutuu.
Vierailija kirjoitti:
Tossa on olemassa se riski että itsevarmuuden myötä mies alkaa ravaamaan maksullisissa/vieraissa.
Sairaaksi on mennyt...
Naisille ei kelpaa kokematon mies kun taas miehille kokematon nainen olisi vaimomateriaalia 😅
Kiltti mies kirjoitti:
Ei tule mitään. Jätä se mies ja etsi joku kokenut jännä mies joka ollut vankilassa naisten hakkaamisesta. Siitä saat kunnon panomiehen itsellesi.
Kyllä. Vakka valitsee kantensa eli räväkälle vauhtimimmille jännittävä putkakundi!
Sano sille että tuuppaas mua poskeen senkin härkä. Kyl se siitä sitten
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei kelpaa kokematon mies kun taas miehille kokematon nainen olisi vaimomateriaalia 😅
Haluutte kontroloida sitä köyhästä kehitysmaasta saapuvaa kielimuurin taakse jäävää neitsyttä. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta miehellä ei saa missään tapauksessa olla kokemusta toisista miehistä, joten ainoa vaihtoehto on hankkia kokemusta naisten kanssa ja näin ollen pilata heidän mahdollisuutensa avioliittoon. Sitten ihmetellään, että vähän käytettyjä naisia ei löydy kirveelläkään. Hankala yhtälö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaaksi on mennyt...
Tinder tursuaa kiltin oloisia varattuja ukkomiehiä
No eihän tuossa auta kuin tehdä aloite itse. Jos on järkyttävän kömpelöä tai vetäytyy pois niin mietit sitten uudestaan tuleeko tuosta mitään.
Mies voi olla estynyt. Pitkään yksin ollessa ja jos sosiaaliset asiat ei ole saanut kunnossa olla, niin voi tulla kosketuskammo. Ei osaa, ei uskalla.
Jotenkin en lue tässä suurta fyysistä vetovoimaa. Jos sellaista kaipaat, niin voi olla vähän niin ja näin että kannattaako jatkaa.
Exän kanssa oli vähän samanlainen alku ja jatkossa hän kyllä ehdotti aina aktiivisesti seksiä, mutta se oli kovin mekaanista. Sellaista vetovoimaa, intohimoa, kiihkeää läheisyyttä tai kunnon suudelmia ei koskaan välillämme ollut. Penis esiin ja yhdyntä, siinä se.
Minä olisin kaivannut läheisyyttä, jonka seurauksena riuhdotaan huohottaen vaatteet toistemme päältä. Mutta hän ei kai vain ollut sillä tavalla seksuaalinen.
Eikös tuo ole hyvä vaan? Vähän kannustat ja avitat ja saat siitä juuri oman makusi mukaisen miehen.
"Mut ei mun pitäis opettaa, miksei se vaan voinu olla täydellinen heti kättelyssä?"
Luoja paratkoon että joutuu vähän vaivaa näkemään suhteessa.
Harvassa on ne joiden kanssa saman tien kaikki natsaa, vai laitatko kaiken sen varaan ja odotat täydellistä?