Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia synttäreitä olette järjestäneet 9-vuotiaille pojille?

Vierailija
29.08.2008 |

Tuntuu, että monilla synttäreillä pelataan tai katsotaan elokuvia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuvia!!?

Vierailija
2/5 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein pelin jota pelattiin nopalla. Olin tehnyt eri ruutuihin erilaisia tehtäviä. Tämä toimi niin hyvin, että pojat halusivat seuraavana päivänä pelata pelkkää peliä. Uintisynttäreillä on käyty ja leffassa. Itse olen pitänyt aina ennen kotona, mutta 10 v taidan sortua johonkin valmiiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se oli juuri poikien toive. Pitkien välimatkojen takia pääsevät harvoin toisten luo kylään ja pelaamaan toisten pelejä. Joten kaikki olivat odottaneet innoissaan, että pääsevät porukalla pelaamaan meillä olevaa peliä, mitä muilla ei ollut.

Juu, luuserimamma olen kun siihen suostuin. Olisi pitänyt keksiä jotain hienoa virikettä, että olisi mennyt oikeaoppisesti.

Vierailija
4/5 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaista ohjelmaa ei ollut. Ensin rauhoituttiin avaamaan lahjat. Sitten touhusivat omiaan. Sitten jonkin ajan kuluttua käytiin pöytään. Ja sitten taas vapaata. Koska oli kevät pitkällä ja asumme omakotitalossa, pojat juoksivat osan ajasta pihalla. Olivat ainakin kirkonrottaa. Mikäli ulosmenomahdollisuutta ei ole, jokin hulinaa rauhoittava leikki tai peli on hyvä olla takataskussa. Elokuvavaihtoehto tuntuu aika pitkältä parin tunnin synttäreille, sen sijaan oikeisiin elokuviin on joku pojan kaveri joskus vieraansa kutsunut.

Vierailija
5/5 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa oli herkuttelua, vapaata leikkiä, aarteenetsintä, kirkkis. Onneksi aurinko paistoi, että pojat pystyivät touhuamaan ja "mesomaan" ulkona. Muitten kavereitten synttäreillä on ollut mm. jalkapalloa, ongintaa (tämä oli yllättävän hauska ohjelmanumero kymmenvuotispäivilläkin), Jossakin on ollut valitettavasti pelien pelaamistakin. Vaikuttaa, että vanhempien ohjaaman leikin/pelin ei tarvitse aikuisten mittapuulla olla kovin monimutkaista, kun se lapsista on hauskaa. Itsellä tulee aina vain turhaan stressattua, miten lapset juhlissa viihtyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä