Missä olit kun Titanic upposi?
Kommentit (40)
Valitettavasti menetin lippuni pokerissa, ja jäin lehdelle soittelemaan sensijaan että olisin päässyt laivalle.
Ainoat siihen aikaan olemassa olleet meikäläisen syntymään suoraan vaikuttaneet solut taisivat olla teini-ikäisten isoäitieni munasarjoissa kypsymässä. Toisesta tuli isä ja toisesta äiti. Siittiöthän ovat lyhytikäisempiä, siksi ei vaarien pusseissa vielä silloin mitään ajankohtaista keikkunut. Ehkä siellä silmäkulmassa jotain teinipojilla jo oli.
Vierailija kirjoitti:
Titanicilla olin. Olen yksi pelastuneista.
Oletko Alina Backberg tai hänen lapsensa Eleanor? Vai Harold?
Olin ISSllä ja näin tapahtuman avaruudesta.
Muistaakseni istuskelin jotakuinkin hytti numero 6 lähistöllä.
Mummu, isänäiti aloitti koulun seuraavana vuonna. Äidinäiti syntyi vasta 10v sen jälkeen.
Muistan kyllä hyvin tuon laivan historian, kun ala-asteella laulettiin sitä. Mus.kirjassa oli synkkä mustavalkokuva laivan piipuista. Oli ahdistavaa. "1912 tapahtui tapaus, jota ei ole ennen kuultu el ikiaikoina. Laiva oli kaunis, niin uljaannäköinen, vaan se oli niin lyhytikäinen...."
Mummoni äiti pelastui Titanicin tuhosta.
Maria O. kirjoitti:
Plantaasilla leikkaamassa sokeriruokoa.
Olin mitä mustin yöntimo.
Joilla persulilla on taas tunteet pinnassa. Yllätyinkö? No en.
"Sua kohti herrani, sua kohti vain." Tuota sävelmää soitti orkesteri laivan upotessa.
olin vasta pilke isän silmäkulmassa ;)
eikös se ollut joskus 1900 luvun alussa kun se upposi.. en muista. no joka tapauksessa onkohan yhtään ihmistä enää elossakaan jotka sieltä selvisi.. tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuvateatterissa.
Koskahan siihen tulee jatko-osa?
Titanic's son Titan
Ruusuinen kirjoitti:
Katso elokuva Hytti nro 6
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hytti_nro_6_(elokuva)
Vierailija kirjoitti:
Ruusuinen kirjoitti:
Katso elokuva Hytti nro 6
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hytti_nro_6_(elokuva)
Kiitos vinkistä. Kirjan luin joskus.
Suunnittelin peltotöiden aloittamista entisessä elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
"Sua kohti herrani, sua kohti vain." Tuota sävelmää soitti orkesteri laivan upotessa.
Istuin kotisohvalla ja katsoin televisiosta livenä uutislähetystä kun Titanic osui jäävuoreen ja upposi.
Ei aavistustakaan, synnyin vasta yli 62,5 vuotta myöhemmin.
Plantaasilla leikkaamassa sokeriruokoa.
Olin mitä mustin yöntimo.