Olantsapiini
Onko täällä kukaan lopettanut Olantsapiiniä. (5 mg)?
Kuinka kauan meni, että nukuitte edes jotenkin ilman Olantsapiiniä? Tällä viikolla ajattelin puolittaa Olantsapiini 5 mg tabletin.
Vertaistukea. 😔
Kommentit (50)
Jospa ottaisit viikon verran 3/4 pilleriä, sitten puolikasta, sitten 1/4 pilleriä? Älä lopeta liian nopeasti.
Pelottaa ja ahdistaa, että en nuku enää koskaan lainkaan, vaikka olen valvonut neljäkin yötä peräkkäin. Pelkään, että valvon esimerkiksi kuukauden lainkaan nukkumatta.
Vierailija kirjoitti:
Jospa ottaisit viikon verran 3/4 pilleriä, sitten puolikasta, sitten 1/4 pilleriä? Älä lopeta liian nopeasti.
Taidan kokeilla tuota puolikasta tablettia ensin, sillä 5 mg tabletti on niin pieni, että saan sen hädintuskin puolitettua murentamatta tablettia.
Minulle olantsapiini annetaan injektiona.
Vierailija kirjoitti:
Onko olantsapiini sinulla skitsofrenian tms. hoitoon?
Käytän Olantsapiinia tarvittaessa. Miksi haluat siitä eroon?
Varför kirjoitti:
Haluaisin Olantsapiinistä eroon, sillä se ei juurikaan enää auta, ainoastaan haitat ovat jääneet jäljelle.
Varför kirjoitti:
Mihin sairauteen käytät Olantsapiiniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko olantsapiini sinulla skitsofrenian tms. hoitoon?
Psykoottinen masennus.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa ja ahdistaa, että en nuku enää koskaan lainkaan, vaikka olen valvonut neljäkin yötä peräkkäin. Pelkään, että valvon esimerkiksi kuukauden lainkaan nukkumatta.
jatkoa...
Onko edes mahdollista valvoa kuukauden verran?Voinko uskoa siihen, että kyllä ihminen nukkuu ainakin kerran viikossa. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jatkoa...
Onko edes mahdollista valvoa kuukauden verran?Voinko uskoa siihen, että kyllä ihminen nukkuu ainakin kerran viikossa. 😔
jatkoa...
En luota itseeni ja elimistön säätelyjärjestelmiin enää lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan kokeilla tuota puolikasta tablettia ensin, sillä 5 mg tabletti on niin pieni, että saan sen hädintuskin puolitettua murentamatta tablettia.
Näissä mun 5 mg tableteissa ei ole puolitusuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vähennä liian nopeasti. Menee unet sekaisin ja voi tulla muutakin ongelmaa. Jos on tabletin puolittaja niin käytä sitä ahkerasti. Mitä hitaammin lasket annosta niin sitä paremmin aivot tottuu annoksen laskuun . Liian nopea vähennys on yleisin virhe
Onko 5 mg:sta noin 2,5 mg:aan ok pudotus? Kuinka pitkään kannattaisi ottaa 2,5 mg ennen kuin lopetan kokonaan?
Ihan ok.
Ota pienempää annosta 4-6vk sen jälkeen 1mg kuukauden ajan. Jos tulee oloja, oikase bentsolla, älä kasvata olan annostusta.Arvostan sitä, että kysyt todelliselta kokemusasiantuntijalta, höpöhöpölääkärien sijaan.
T. Raaka-arska44
Tällä palstalla kokemusasiantuntijoita riittääkin.
Onko vielä lisää kokemuksia tai tietoa?