Onko mittatilauspuku sovelias, jos on isot lihakset?
Kyse on hääpuvusta. Olen urheilullinen mies ja haluaisin mittatilauspuvun. Mutta tuleeko siitä liian paljastava?
Kommentit (6)
Kyllä kelpaisi katsella kollia ja puristaa vähän
N68 dieetillä
Itse ne lihakset hankit. Miksi et halua huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Itse ne lihakset hankit. Miksi et halua huomiota?
Treenatessa voimaa lihakset kasvavat väkisin. Ei monikaan niitä muita varten kasvata.
Tai ainakin itsestä naurettava ajatus kärttää huomiota. Naisellista touhua semmonen..
Totta kai hommaat mittatilauspuvun, jos haluat näyttää häissäsi hyvältä. Valmispuvut saattavat olla sulle telttamaisia, jos sulla on isot käsivarret ja rintakehä, mutta kapeampi vyötärö. Samoin valmishousut pussittaa, jos yrität häivyttää reisilihakset liian löysillä housuilla.
Räätälille siis mars. Jos häihin on vielä aika, teetä puku Tallinnassa, saatat saada edullisemmin.
Mittatilauspuku nimenomaan on oikea valinta. Räätälin kanssa voit keskustella siitä, mitä haluat tuoda esiin ja mitä piilottaa. Mittatilauspuvun rakenteiden yksi ominaisuus on peittää tarkat muodot kuten erottuvat lihakset, mihin yksinkertainen tavaratalopuku ei kykene.
Ei ole. Sinä olet vastuussa tunteista, joita herätät naisista. Häivytät ne lihakset. Mitä morsiamesikin sanoo. Hyi!