Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: mikä saa sinut todella kiimaiseksi?

Vierailija
09.07.2023 |

T. Kuntosalimake 18v

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä sinulla ei ole. Äly.

Vierailija
2/17 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet äitisi palstalla täällä hyvä lapsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Make,

Minut saa kiimaiseksi se, kun salaa katselen sinun masturboivan minun likaisille alushousuilleni.

Yst terv

Sari

Vierailija
4/17 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtelee aina kausittain mistä innostun. Tällä hetkellä on joku villitys MMF- kimppaan ja katselen videoita ja kuvittelen juttuja päässäni tästä.

Vierailija
5/17 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas Make,

Minut saa kiimaiseksi se, kun salaa katselen sinun masturboivan minun likaisille alushousuilleni.

Yst terv

Sari

Oletkohan mun puolisoni? Onko sulla hyvä perse?

Vierailija
6/17 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaihtelee aina kausittain mistä innostun. Tällä hetkellä on joku villitys MMF- kimppaan ja katselen videoita ja kuvittelen juttuja päässäni tästä.

Mikä on MMF? Itse haaveilen että tulisi mies ja alistaisi minut "seksilelukseen" pidemmäksi aikaa. Veisi esim. jonnekin mökille antaisi vaatteiksi vain lajitelman seksihepeneitä, joten olisi käytettävä niitä tai oltava alasti. Viikko olisi pärjättävä mökillä, jossa mies sitoisi välillä minut ja käytäisi seksuaalisesti hyväkseen niin usein kuin haluaisi.

Vierailija
7/17 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut saa kiimaiseksi mies jolla on jokin työkalu, esim 50 koon lenkkiavain kädessä. Ehkä joku haalari päällä. Haavena olisi vietellä esim putkimies. Välillä olen soittanut aika turhistakin jutuista taloyhtiön putkimiehen paikalle ja toivonut että tulisi tilaisuus vietellä hänet.

N54

Vierailija
8/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio?

Vierailija
9/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tilinauha

Vierailija
10/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovulaatio?

Vain ja ainoastaan.

Vierailija
11/17 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gangbang seksi saa minut haluamaan. Ei mikään pikkuryhmä vaan 50 eri miestä. 😉

Vierailija
12/17 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen kuinka mies nuolee pilluani jalkojen välissä.

Vierailija
13/17 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies katsoo, katselee minua sillei, että näen miten se haluis mua. Tekis mieli avata paitaa jne. Yleensä alan sormin haroon hiuksia, vartalo alkaa elämän omaa elämäänsä. Kyllä kiihottaa.

Vierailija
14/17 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheet. Miehen pitää olla älyllisesti kiinnostava, muuten ei tule mitään. Ei siis mitään lässynläätä vaan se, että miehellä on aivot ja hän osaa niitä käyttää, viritellä sillä tunnelmaa ja lukea tilannetta on superseksikästä.

Vierailija
15/17 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut saa kiimaiseksi mies jolla on jokin työkalu, esim 50 koon lenkkiavain kädessä. Ehkä joku haalari päällä. Haavena olisi vietellä esim putkimies. Välillä olen soittanut aika turhistakin jutuista taloyhtiön putkimiehen paikalle ja toivonut että tulisi tilaisuus vietellä hänet.

N54

Sullahan se aloite pitää tehdä ja selkeästi. Naisella on muutenkin helppo tehdä noissa aloite eikä pakkien saaminen ole niin vakava juttu kuin toistepäin voi joutua ongelmiin. Muuten ei uskalla asiakkaita lähestyä maineen ja työn takia. Usein kyllä ollut silmäpeliä ja kiehnäämistäkin mutta jos ei aloitetta ole tullut asiakkaalta ei ole pantu t.putkimies

Vierailija
16/17 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiat. Kiihottunein olen ollut kuunnellessani silloisen kollegan ääntä hänen puhuessaan arkisia työasioita tai muuta asiaa, joka ei sinänsä kiihota. Ihana mies, joka tietenkin oli varattu. N28

Vierailija
17/17 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nännien imeskelyä, hipsuttelu ja kaikenlainen nuoleminen ja lirputtelu. Voisin ottaa tätä vastaan vaikka kuinka usein ja kuinka kauan vaan. Suora yhteys alapäähän. Vielä sopiva mies tehtävään hakusessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan