25v neitsyt
Olen 25 enkä ole koskaan harrastanut seksiä. En kehtaisi tätä varmaan kellekään sanoa edes kun pitäisivät vaan outona ja epänormaalina. Mitä varmaan olenkin. Täälläkään näköjään ei tästä saa keskustella aihe vapaalla:D poistettiin heti niin laitetaan sit tänne.
Jos alkaisin tapailemaan jotain miestä niin varmasti olettaisi että olen jo edes jonkin verran kokenut. Mutta en tiedä pystyisinkö edes koska minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko ja ahdistushäiriö. Häpeän myös itseäni ja omaa vartaloani. Tavallaan kuitenkin haluaisin. Mutta en silti varmaan kaipaisi mitään hauskanpitoa pelkästään, mitä suurin osa miehistäkin ilmeisesti etsii. Haluaisin miehen, johon voisin oikeasti luottaa ja joka välittäisi minusta, eikä olisi vaan pinnallinen
Kommentit (6)
Suosittelen, ettet nyt heti ala etsiä elämäsi miestä, vaan keksit keinon löysätä estojasi (esim. oma vahva päätös, hakeutuminen vapaamielisiin tilanteisiin, alkoholitilkka, tinder, sinkkutapahtumat, jne)ja kokeilet seksiä muutamien miesten kanssa keräten kokemusta. Ei kannata tietenkään mitään teille vai meille -tapauksia keräillä, mutta vahvaitsetuntoiset naistenmiehet opettaisivat sinut pääsemään eroon epänormasliudentunteestasi ja opettaisivat sinut nauttimaan.
Sen jälkeen, kun tiedät, mitä seksi on, on hyvä aika lähteä metsästämään elämänsä kumppania.
Itseäni ei miehenä haittaisi jos kuulisin jonkun olevan neitsyt, päinvastoin. Ehkä voisi olla vähän outoa että nainen vielä tuon ikäisenä neitsyt, mutta ei se tunteitani tai ajatuksia muuttaisi naisen suhteen.
Kyllähän minäkin olen 26 vuotiaan neitsyen korkannut ja kesyttänyt vaimoksi asti.
Tässä tullaan tähän erityisesti naisia vaivaavaan itsensä häpeilyyn ja arasteluun. Meillä vaimo aikanaan, vaikka oli hyvinkin äidin tyttö, suhtautui seurusteluun järkevästi. Määrätyssä vaiheessa hän ei salaillut vartaloaan, vaan antoi tutkia itsensä ja oli utelias myös tutkimuksissaan, kokemuksia kun ei ollut. Joskus jälkeenpäin kysyin miten alastomuus minun kanssani oli heti niin luonnollista. Hän sanoi että eihän saunaan ja suihkuunkaan mennä vaatteet päällä. Toivottavasti löydät oikean miehen joka sinun itsetuntosi nostaa ja vapauttaa sinut estoistasi.
Ei ole outoa, eikä epänormaalia se. Ihan rauhassa vain kumppania katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minäkin olen 26 vuotiaan neitsyen korkannut ja kesyttänyt vaimoksi asti.
Tässä tullaan tähän erityisesti naisia vaivaavaan itsensä häpeilyyn ja arasteluun. Meillä vaimo aikanaan, vaikka oli hyvinkin äidin tyttö, suhtautui seurusteluun järkevästi. Määrätyssä vaiheessa hän ei salaillut vartaloaan, vaan antoi tutkia itsensä ja oli utelias myös tutkimuksissaan, kokemuksia kun ei ollut. Joskus jälkeenpäin kysyin miten alastomuus minun kanssani oli heti niin luonnollista. Hän sanoi että eihän saunaan ja suihkuunkaan mennä vaatteet päällä. Toivottavasti löydät oikean miehen joka sinun itsetuntosi nostaa ja vapauttaa sinut estoistasi.
Muuten hyvä mutta; korkata ja kesyttää..what a fuck.
Höpöhöpö. Et ole mitenkään poikkeus, aika moni 25v nainen on vielä neitsyt ja se on ihan ok.
Haluat parisuhteen ja seksiä siinä - luotettavalta kunnon mieheltä. Olet vielä nuori.
Sopiva miehen ikä ikäisellesi naiselle on 35-37v, älä tyydy munallansa ajatteleviin teineihin (eli alle 30v poikiin) vaan hae seuraa aikuisista miehistä.
M47