Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vinkkejä olette ottaneet käyttöön Kape Aihisen Kaappaus keittiössä ohjelmasta?

Vierailija
09.07.2023 |

Yhtä vinkkiä käytän jatkuvasti. Ei tosin tullut Kapelta vaan Kapen auttamalta perheeltä.

Olivat vieneet laiskuuden niin huippuunsa, että eivät viitsineet muovata jauhelihasta edes pihvejä, vaan lätkäisivät koko jauhelihamassan uunipellille ja litistivät sen siihen ja paistoivat sellaisenaan.

Käytän valmista lihapulla-ainespussia johon sotken sekaan vähän omia mausteita. Sotken jauhelihan lusikalla ja kaadan koko mössön uunipellille ja litistelen sen siihen lusikalla. En siis joudu edes käsiäni likaamaan. Olisinpa keksinyt tämän itse jo aikaisemmin, niin olisin säästynyt paljolta lihapullien/pihvien pyörittelyltä. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva ohjelma, mutta en ole jaksanut lähteä mitään kokeilemaan. Tuota voisin kyllä testata.

Vierailija
2/8 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun perheenjäsenille töykeästi ja käsken heitä laittamaan itse itselleen BREKUN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Kape olla enää muodissa?

Vierailija
4/8 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huuda mun nimee" olen ottanut käyttöön.

Vierailija
5/8 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein kestä sitä Kapea, en ole hänen vinkkejään seurannut. Närkästyin joskus muutama vuosi sitten jostain hänen sanomisistaan. 

Vierailija
6/8 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että katsojat saavatkin vinkkejä niiltä ohjelmassa olleilta perheiltä 😀

Vierailija
7/8 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin kovasti tuosta ohjelmasta. Muistan kun Kape kommentoi että ruoan pitää maistua hyvältä, näin ollen voi ihan hyvin unohtaa tumman pastan ja syödä vaaleaa. Sen jälkeen en oo ostanu enää kertaakaan tummaa pastaa, sehän on ihan hirveän pahaa.

Tykkäsin myös siitä, kun Kape käytti kuohukermaa eikä mitään kevytkermoja.

Mieluummin syön vähän vähemmän, mutta hyvää ruokaa kuin että reilummin, mutta pahaa. Kiitos Kape!

Vierailija
8/8 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitää kaikenmaailman hämmentäjä kaukana mun keittiöstä!