Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset lähtekää väkivaltaisesta suhteesta mieheltänne salaa

Vierailija
09.07.2023 |

Älkää missään tapauksessa sanoko hänelle päin naamaa, että nyt minä otan eron ja lähden, silloinhan mies suuttuu ja haluaa käydä sinuun käsiksi ja voit jopa päästä hengestäsi. Järjestä asiasi niin, että hankit asunnon salaa ja lähdetja jos sinulla on hyvä ystävä, pyydä hänet tueksesi. Älä myöskään jätä miehellesi mitään tietoja mihin olet muuttanut, ettei hän heti pääsisi tulemaan tappamaan sinua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi fiksut naiset valitsevat AINA väärin?

Vierailija
2/3 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, näin se on. Monesti naiset tekevät sen virheen, että alkavat uudelleen pitämään yhteyttä jossain vaiheessa ja sitten käy huonosti. Näistä on ollut monta surullista esimerkkiä julkisuudessa. Esimerkiksi se Tampereella 2017 surmattu nainen. Jos haluaa säilyttää henkensä niin ainoa vaihtoehto on "hävitä" kokonaan, minkäänlaista yhteyttä ei voi pitää tai käy huonosti.  Muuttaminen on pieni uhraus siihen nähden. Kyllä nuo väkivaltaiset hullut jossain vaiheessa lopettavat vainoamisen kun löytävät uuden uhrin (valitettavasti). Ja tämä pätee tietnkin myös miehiin, joilla väkivaltainen puoliso. Ainoa keino on katkaista kaikki yhteydenpito. Ja jos esim. lapsia on kuvioissa niin sitten yhteydenpito kulkee viranomaisten kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä se kannata ennakkoon ottaa puheeksi.

Jos ei muuta tapahtuisikaan, niin ikävä se on lentää yön selkään ulos saman tienkin, joten parempi kertoa vasta kun on muuttanut.

Eivät nämä voi erota mitenkään sivistyneesti, eikä siinä auta sanoa että minulla on oikeus asua täällä kunnes olen saanut asunnon...