Ollaan muuttamassa ja anoppi on saanut miehen päähän
"käskyn" että heittäkää kaikki tavarat menemään eli hävittäkää. Nyt sitten mies on sitä mieltä että otetaan vain huonekalut, keittiötarvikkeet, hygieniat ja vaatteet mukaan. Kaikki kirjat, koriste- esineet yms minulle tärkeät pitäisi hävittää.
Kommentit (17)
Onko taustalla joku oikea syy? Onko koriste-esineitä aivan liikaa vai miksi ne pitäisi hävittää? Ymmärän anoppia, jos ylenmääräistä hamstrausta on taustalla. Muussa tapauksessa se on aivan käsittämätöntä.
Ihan normaali määrä on tavaraa. Koriste-esineet on yhdessä lasivitriinissä, kirjahyllyä on kaksi. Lisäksi on dvd- ja cd-hylly.
Mitä se anopille kuuluu? Sun koti, sun tavarat. Jos mies alkaa toistaa samaa mantraa, jätä se entiseen osoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali määrä on tavaraa. Koriste-esineet on yhdessä lasivitriinissä, kirjahyllyä on kaksi. Lisäksi on dvd- ja cd-hylly.
Dvd ja cd -hyllyt... okei, no ne voi hävittää heti. Koriste-esineistäkin luultavasti 80-90 % on roskaa.
Viimeinen lause on olennainen: "Kaikki minulle tärkeät pitäisi hävittää"
Miksi anoppisi vihaa sinua?
Sanot, että sopii miehen ottaa omaan kotiinsa mitä tahtoo. Sinä otat oman kotiisi mitä sinä tahdot. Jos tämä on miehelle ongelma, niin otetaan omat kodit myös.
Alistusele. Ei anopilla ole mitään sanavaltaa teidän elämään.
Myöskin kun muutatte, ei tarvi jättää yhteystietoja.
En tiedä onko tämä nyt sitten kun olet maksanut laskun ja sitten kun olet saanut mitään vastausta.
Kippis 🍻
Kyllä nyt tekis mieli bisseä, mut ei jaksa lähteä kauppaan.
Mun ex-ukkeli urputti joskus kirjojeni määrästä. Sanoin sille, että kirjat ovat olleet ennen häntä, ovat hänen aikanaan ja tulevat olemaan hänen jälkeenkin, jos suhde loppuu. No, niinhän se loppuikin. Kirjoja on huusholli täynnä.
Kaikki hygieniat kannattaa ottaa mukaan.
Kysy mieheltäsi, kenen kanssa hän aikoo tulevassa asunnossaan asua, äitinsä vai sinun.
Kunnon anoppi hän. Hamstrauspaska kaatikselle.
Pistä mies hävitykseen. Hävitä se vaikka takaisin äidin nurkkiin pelkkä pyyhe ympärillään.