Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lanttulaatikko pakastelantuista. Voi itku mikä maku.

Vierailija
12.12.2006 |

Perheessämme vain minä syön lanttulaatikkoa jouluna ja niinpä ajattelin tehdä sen pienen määrän pakastelantuista. Maku ei kyllä ollenkaan ole samanlainen kuin " oikeassa" lanttulaatikossa. Täytyy varmaan ostaa lanttuja ja tehdä se kuten tavallisestikin. Muilla kokemuksia tästä " oikotie onneen laatikosta" ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tehnyt sekä tuoresoseesta ett äpakastetusta ja hyvää tuli molemmista.

Vierailija
2/3 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen just pähkäilin kaupassa että ostanko pakastelanttua, sitä pakattua sosetta vai kokonaisia lanttuja. Ostin sitten kokonaisia ja nyt pitäs kokeilla mitä niistä saa aikaan kun en ole ennen lanttulaatikkoa tehnyt!

Mikä siinä pakasteesta tehdyssä laatikossa mättää? Onko siinä joku sivumaku tms? Pystyiskö sitä parantamaan niin että esimerkiksi sit lämmitysvaiheessa lorautat reilusti kermaa joukkoon =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä pakasteesta tehdyssä laatikossa mättää? Onko siinä joku sivumaku tms? Pystyiskö sitä parantamaan niin että esimerkiksi sit lämmitysvaiheessa lorautat reilusti kermaa joukkoon =)

[/quote]

Siinä on outo sivumaku joka ei lanttulaatikkoon kuulu. Jos pitäisi valita syönkö pakastelantuista tehtyä laatikkoa vai kaupan valmislaatikkoa niin valinta osuisi jälkimmäiseen. Laitoin kermat ja mausteet kuten tavallisesti, mutta se omituinen maku vaan pysyi. ap.