Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minulle mainostetaan miesten vaatteita netissä?

Vierailija
08.07.2023 |

Puhelin ja tietokone mainostaa minulle aina jotain saman tyylisiä miesten vaatteita vaikka olen itse nainen ja en ole selaillut verkossa ikinä mitään miesten vaatteitta. Ihmetyttää mistä nuo mainokset tulee, esim suomi24 sivulla aina minulle tulee nuo samat miesten vaatemainokset, on niitä myös muillakin sivustoilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sisimmiltäsi mies, mee heti leikkausjonoon.

Vierailija
2/6 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu, olen ajatellut asian niin että kun naapurustossa asuu nuoria miehiä, jotka varmaan selaavat nettiä, niin ajatellaan minun kuuluvan samaan talouteen, vaikka on seinät välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voisit ostaa niitä lahjaksi miesystävällesi.

Vierailija
4/6 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tulee tämän palstan kännykkäversiossa miesten hajuvesimainoksia sekä jotain automainoksia tanskaksi :o :o Olen ihmetellyt samaa että mitenhän ovat profiloineet minut nyt yhtäkkiä näin...

Vierailija
5/6 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tulee tämän palstan kännykkäversiossa miesten hajuvesimainoksia sekä jotain automainoksia tanskaksi :o :o Olen ihmetellyt samaa että mitenhän ovat profiloineet minut nyt yhtäkkiä näin...

Google varmaankin tietää että 95 prosenttia tälle palstalle aktiivisesti kirjoittavia ovat peräkammarin poikia ja persutrolleja. 

Vierailija
6/6 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tule mainoksia puhelin ei netti.Johtuuko siitä ei älypuhelinta ja en netti tilaa yhtään mitään? Kuin on mainonan esteet.On myös osoite puhelin numeron anto mastratissa mutto ilmotustehdessä ruksattu kielto.Kun asuu Ihan Helsingin lähiö voi useampaan eri kauppakeskus mennä metrolla livenä ostoksille. Paperisia mainoslehdistä  lukea ja hintojakin.