Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoittamisesta

kirjoittelija
08.07.2023 |

Olen vuosien ajan halunnut alkaa kirjoittamaan omaksi ilokseni. En edes täysin tiedä, mitä haluaisin kirjoittaa ehkä runoja, novelleja, tai jopa lyriikkaa mutta halu kirjoittamiseen on kova. Olen kuitenkin ollut aina niin itsekriittinen, että aloittaminen on tuntunut vaikealta. Jos haluaisin alkaa kehittymään kirjoittajana, mistä kannattaisi aloittaa? Ja te, jotka olette kirjoittaneet pidempään oletteko havainneet, että jonkinlaiset kirjoitusharjoitukset olisivat hyödyllisin tapa edetä? Olisin myös kiinnostunut siitä, onko netissä joitakin suomenkielisiä foorumeita, jonne voisi anonyymisti lähettää tuotoksiaan muiden arvioitaviksi? Olen niin ujo, etten uskaltaisi pyytää tuttaviani lukemaan aikaansaannoksiani.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin muuten juuri, että vauvafoorumi poisti aloitusviestistä ajatusviivat. Pahoittelut, jos niiden puute teki tekstistä epäselvän. - OP

Mutta-sanan paikkeilta on myös pilkku kadoksissa. Mikä on "OP"? Nimikirjaimesi?

Olin käyttänyt tuossa virkkeessä ajatusviivoja näin: "En edes täysin tiedä, mitä haluaisin kirjoittaa - ehkä runoja, novelleja, tai jopa lyriikkaa - mutta halu kirjoittamiseen on kova."

Olen kai käyttänyt liikaa englanninkielisiä foorumeita, kun kirjoitin AP:n sijasta OP. Original poster, siis.

- AP/OP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla