Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset hankkii lapsille äänikirjoja?

Vierailija
08.07.2023 |

Ei ole kiva homma.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät viitsi lukea lapsille.

Vierailija
2/9 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on koko perheen korvat koetuksella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskoja paskoja.

Vierailija
4/9 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin Miinaa ja Manua kasetilta jo 90-luvulla. Ei siitä mitään haittaa tietääkseni ole ollut.

Vierailija
5/9 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automatkoilla ne on varmasti käteviä. Silloin kun omat lapset olivat pieniä, vajaa 20 vuotta sitten, meillä oli useampia satu-cd:tä, joita automatkoilla kuunneltiin.

Vierailija
6/9 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohden kun samaa kirjaa luetaan sadatta kertaa tuli kyllä mieleen äänittää ne nauhalle. Ja onhan ne parempia kuin tv tai pelit silloin kun ei lapselle ehdi lukea livenä ja tarvitsee lapselle viihdykettä kotitöiden ajaksi.

Vierailija
7/9 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse boikotoin äänikirjoja ja olen sanonut lahjatoiveita kysyttäessä, että mieluummin ihan perinteisiä kirjoja, ei äänikirjoja.

Vierailija
8/9 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei nyt taida olla niistä äänikirjoista, mitä kuunnellaan bookbeatista, vaan lasten ensikirjoista, missä on ääninappeja.

Vierailija
9/9 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vanhemmat haluavat lasten kuulevan kirjoja enemmän kuin mitä ehtivät itse lukemaan. Tämä ainakin oli niin lapsuudessani kuin omilla lapsillani. He, joille luettiin muutenkin, pystyivät myös keskittymään ilman aikuista äänikirjaan.

Omalla lapsella oli esim. näin alle kouluikäisenä: lyhyt aikuisen lukema aamusatu ennen päiväkotia.

Kotiin tullessa äänikirja/leikkimistä sen aikaa, kun saadaan päivällinen pöytään.

Illalla aikuisen lukemia iltasatuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi