Introvertin painajainen
Illalla pitäisi mennä miehen ystävän juhliin jossa en tunne ketään. Ei huvittaisi yhtään mennä, mutta olisi hassua jos mies menisi yksin.
Neuvoja miten selviydyn juhlista?
Otanko kotona jo kunnon pohjat?
Kommentit (10)
Minulla on ollut samanlaisia tilanteita ja olen joko jäänyt menemättä enkä miettinyt mitään hassuusjuttuja, tai sitten olen mennyt vaikka hampaat irvessä (kuvainnollisesti) ja kestänyt niin hyvin kuin pystyn. Tärkeintä on silloin, että jos menee, niin ei ole naama nurinpäin eikä vingu koko ajan, että lähdettäisiinkö jo. Olen sitäkin tehnyt. Eikä mitään pohjia etukäteen, ei oikeastaan ollenkaan alkoholia tai mahdollisimman vähän, jos oikeasti tulee edes mieleen kestämisen takia ottaa pohjia. Siitä ei seuraa mitään hyvää. Ja on sekin mahdollisuus, että juhlissa onkin kivaa. :D
Bileissä saa istua yksin nurkassa jos huvittaa. Kun tajusin tämän niin ei oo tarvinnu vetää enää persei.
Menet tai et, pointti on siinä että älä uhriudu päätit sitten kummin vain.
Pakko ei ole mennä jos et halua, mutta tee selväksi miehelle että ei johdu hänestä tai hänen kavereistaan vaan omasta olostasi.
Jos menet ja se on ok miehelle niin sopikaa vaikka joku aika jolloin kehtaatte jo lähteä pois, voihan se olla että juhlissa onkin ihan hauskaa.
Mun mies on tuollainen kuin sinä. Menemme aina yhdessä ja hän lähtee aikaisemmin pois. Minä nautin juhlista ja juhlin loppuun asti. Se on molemmille ok.
Esitä kiinnostunutta, se small talkin kultainen sääntö. Vastaat vaan kaikkeen "aijaa, oikeasti, aika hienoa!", silmät suurena, päätä keikutellen.
Siellä on varmasti joku muukin samanhenkinen, bongaatte varmasti toisenne. Sitten voitte ottaa rennosti ja keskustella eikä mitään small talk-höpinoitä.
Parempi mennä selvinpäin. Kyllä se siitä. Olet oma itsesi.