Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin eroa, mies suuttuu joka päivä jostain

Vierailija
08.07.2023 |

En ymmärrä mikä häntä nykyään vaivaa? Viimeinen vuosi on ollut pelkkää alamäkeä. Kyllästyttää jokapäiväinen kiukuttelu. Suuttuu jostain ihan pienestä ja turhasta asiasta, tiuskii ja mäkättää pari minuuttia, ja sitten leppyy niin kuin ei mitään olisi ollut! Ei kuulosta isolta, mutta on kyllä niin mennyt maku koko tyyppiin. Mitään isoja riitoja meillä ei ole koskaan suhteemme aikana ollut, ja ennen tätä touhua tuli pientä sanaharkkaa ehkä kerran kuukaudessa korkeintaan. En haluaisi rikkoa pieniltä lapsilta perhettä, mutta inhottaa että joutuvat välillä näkemään tätä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooin siinä käy kun nainen alkaa käyttää seksin säännöstelyä miehen lyttäämiseen

Vierailija
2/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro esimerkkejä mistä suutahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät miehestäsi. Selvität asian hänen kanssaan. Etkä hauku häntä täällä.

Vierailija
4/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut miehelle asiasta? Kerro, että mäkätys tuntuu raskaalta ja et jaksa sitä enää. Ja aina kun hän tekee sitä, niin sanot, että huomaatko mikä teet, tämä ei tunnu hyvältä, voitko lopettaa tällaisen käytöksen. Kysy, että miksi hän tekee sitä? Onko taustalla masennusta, työuupumusta tmv. johon hän tarvitsee apua?

Vierailija
5/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimerkkejä mistä suutahtaa.

No esim tältä viikolta: nurmikolla oli jotain sotkua, olin pessyt auton väärällä aineella, suuttui kun ihmettelin miksi ei ollut tehnyt ruokaa vaikka lupasi...

Vierailija
6/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ikä? Omani muuttui kiukuttelijaksi ikääntymisen myötä. Nyt viisikymppisenä joka päivä löytyy kiukuttelun ja narinan aihetta asioista, jotka nuorempana olisi ohittanut huumorilla tai olankohautuksella.

Vierailija
7/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
8/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, tyypillinen viikonloppu kun näitä paskoja miesvihaprovoja tulee. Huoh.

Vierailija
9/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sanonut miehelle asiasta? Kerro, että mäkätys tuntuu raskaalta ja et jaksa sitä enää. Ja aina kun hän tekee sitä, niin sanot, että huomaatko mikä teet, tämä ei tunnu hyvältä, voitko lopettaa tällaisen käytöksen. Kysy, että miksi hän tekee sitä? Onko taustalla masennusta, työuupumusta tmv. johon hän tarvitsee apua?

Olen montakin kertaa. Kysyn tilanteen ollessa päällä, miksi suutut, eihän tässä mitään hätää ole. Ei osaa vastata. On tavallista vetäytyvämpi ja itsekin epäilen (lievää?) masennusta. Olen pyytänyt että menisi lääkäriin, mutta en voi pakottaa kun ei mene. Keskittyy oikeastaan ainoastaan työhönsä ja kotona ollessa on kyllä lapsille hyvä isä lukuunottamatta näitä kiukkukohtauksia. En tiedä miten aikuisen miehen voisi saada hakemaan apua jos ei itse näe tarvetta. AP

Vierailija
10/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ikä? Omani muuttui kiukuttelijaksi ikääntymisen myötä. Nyt viisikymppisenä joka päivä löytyy kiukuttelun ja narinan aihetta asioista, jotka nuorempana olisi ohittanut huumorilla tai olankohautuksella.

Hän on 35v. AP

Vierailija
11/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on sivusäätö.

Vierailija
12/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sinua pysty neuvomaan, mikä oikein mikä väärin? Uskoisin olet kykenemätön itse suoraan puhumaan miehell esi asioista ja heti.Tällä et asiallesi minulta saa tukea. Opetele siellä kotona nostaa kissa pöydälle heti.

Vierailija
13/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo on arkipäivää jos en anna aamulla herätessä seksiä hänen sitä toivoessaan. Olenkin valitettavasti tyytynyt siihen, että mieluummin annan sen pari minuuttia kuin kuuntelen koko päivän jatkuvaa kiukuttelua jostain. Mies ei myöskään tuollaisina päivinä osallistu yhtään mihinkään, vaan on tallilla korjaamassa/putsaamassa fillariaan.

Vierailija
14/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus varmaan.

Vierailija
15/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita lapulle jotenkin näin:

Joka kerta kun suutut ja äriset turhasta, rakkauteni sinuun vähenee. En jaksa tällaista elämää kovin kauan. Omille rakkaille ihmisille puhutaan rakastavasti, ei räyhätä. Pelkään, että jos tämä jatkuu, haluan lopulta erota sinusta.

Tee lappu valmiiksi ja anna se hänelle seuraavan kerran kun rähinä alkaa.

Vierailija
16/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samalla itse rupsahdit ja aloit nalkuttaa.

Vierailija
17/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisiko pariterapia teille? Kannattaa tuoda miehelle ilmi että käytös aiheuttaa sinussa eroajatuksia. Ei se ihme ole, harva jaksaa loputtomasti katsella tuollaista. Erityisesti jos se johtaa siihen, että muut joutuvat varomaan koko ajan.

Vierailija
18/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan sama. Ollut jo pari vuotta. Mies on täysin loppu raskaasta työstä. Ikä 60v, joten vaihdevuodet. Olen ottanut etäisyyttä, etten pahoita mieltäni koko ajan. Odotan, että tämä loppuu jonain päivänä. Ei siltä näytä. Hän ei suostu puhumaan asiasta, tai hakemaan apua. Suunnittelen eroa lähes päivittäin, mutta rakastan häntä.

Vierailija
19/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen montakin kertaa. Kysyn tilanteen ollessa päällä, miksi suutut, eihän tässä mitään hätää ole. Ei osaa vastata. On tavallista vetäytyvämpi ja itsekin epäilen (lievää?) masennusta. Olen pyytänyt että menisi lääkäriin, mutta en voi pakottaa kun ei mene. Keskittyy oikeastaan ainoastaan työhönsä ja kotona ollessa on kyllä lapsille hyvä isä lukuunottamatta näitä kiukkukohtauksia. En tiedä miten aikuisen miehen voisi saada hakemaan apua jos ei itse näe tarvetta. AP

Vaikuttaisi tosiaan jotenkin ylistressaantuneelta tms. mikä varmaan pitkittyessään voi johtaa masennukseen. Voi olla, että lääkäriin meneminen on liian iso askel, mutta sitten pitäisi jotenkin itsereflektiolla saada tilanne kuntoon.

Vierailija
20/39 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisenä alkoi minun exä oireilemaan samalla tavalla. Suuttui ja raivosi ihan mitättömistä asioista (pilaantunut kurkunpätkä piti heittää roskiin, kello oli väärässä ajassa, auto väärin tankattu, tiskiallas väärin pesty ym ym). Muutaman vuoden jälkeen minun mittani tuli täyteen, kun hän ei useista keskusteluista huolimatta halunnut hakea apua tilanteeseen. Hän itse ei nähnyt käytöksessään mitään ongelmaa, vaikka ero oli huomattava ja kuormitti minua todella paljon. Jatkuvasti sai olla varpaillaan ja miettiä, että mistähän se nyt suuttuu. Tähän yhdistyi myös väkivaltaiset purkaukset, hajotti tavaroita tai iski nyrkkiä seinään. Erohan siitä tuli ja nyt on ihana rauha kodissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi