Suomen kruununperillinen löydetty!
Se olen minä DNA testien mukaan.
Palautamme leijonalipun ja kitkemme korruption.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suomen_kuningaskuntahanke
Kommentit (13)
Minä olen englannin kruunuperilinen
No niin, menepäs lapsi kulta iltatoimiin ja tutimaan.
Jos Suomesta olisi tullut kuningaskunta, meillä olisi kuningatar Mafalda. Hän on erittäin tyylikäs rouva, joten ei se meille olisi ollut kai mikään tappio. Hän on siis nykyiseltä nimeltään Mafalda von Essen.
Vierailija kirjoitti:
Olet saksalainen?
Isoisäni isän puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Olet saksalainen?
Olen englannin ja saksan kruunuperillinen
Tarkemmin kirjoitettuna olen ihmiskunnan maailmankaikeuden ja galaksin kruunun perijä
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomesta olisi tullut kuningaskunta, meillä olisi kuningatar Mafalda. Hän on erittäin tyylikäs rouva, joten ei se meille olisi ollut kai mikään tappio. Hän on siis nykyiseltä nimeltään Mafalda von Essen.
Hän on lupautunut vaimokseni, vaikka on vanhempi kuin minä. Yllättävän hyvin säilynyt kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Olet saksalainen?
Teemme Pirkanmaasta todellisen Suomen Kuningaskunnan ja irrottaudumme korruptoituneesta Helsingistä. Turusta en halua edes puhua. Nehän antautuivat venäläisille ampumatta laukaustakaan ja polttivat oman kaupunkinsa. Plus siellä ja stadissa on jopa katujen kyltitkin Suomen lisäksi Ruotsin kielellä, joka on erittäin epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Tuti? Haluan tisua! Naapurin täti antaa tissiä kun et ole paikalla!
ei sinä osata suomi kieli? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet saksalainen?
Olen, yes I'am, si si
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ihan Mafalda Margarethe Prinzessin von Hessen.
Onhan se löydetty jo ajat sitten:
Mafalda, Suomen kuningatar, Hessenin prinsessa.
Mafalda Königin von Finnland, Prinzessin von Hessen.
Oikealta nimeltään: Mafalda Margarethe Prinzessin von Hessen (und Königin von Finnland😜)
Tässähän tämä:
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Mafalda_Prinzessin_von_Hessen
Et ole, se olen minä. Sinuna lähtisin täältä kun vielä ehdin