Loma alkoi ja mietin, että mitäs nyt sitten
Ankea tunnelma. Muut perheenjäsenet palaavat kotiin vasta huomisiltana. Ei minkäänlaista lomafiilistä enkä tiedä mitä edes tekisin. Siivota tietysti voisi, mutta ei kiinnosta.
Roikun varmaan somessa koko illan. Lomalle ei ole mitään sovittua ohjelmaa.
Olisipa jo elokuu.
Kommentit (5)
Siis olet hetken yksin ja heti pitäs olla menossa ja tekemässä jotain? Itse ainakin nautin ja katson jonkun leffan kerta saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis olet hetken yksin ja heti pitäs olla menossa ja tekemässä jotain? Itse ainakin nautin ja katson jonkun leffan kerta saa olla rauhassa.
Olen ollut jo koko viikon rauhassa.
Minuakin ahdistaa kesäloma, vuodesta toiseen. Vaikka aina sitä odotan. Silloin huomaan kuinka yksin oikeasti olen. Työpäivinä on niin väsynyt ettei ihmisiä edes jaksaisi nähdä, lomalla jaksaisi mutta eipä ole seuraa kuin muutamaksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ahdistaa kesäloma, vuodesta toiseen. Vaikka aina sitä odotan. Silloin huomaan kuinka yksin oikeasti olen. Työpäivinä on niin väsynyt ettei ihmisiä edes jaksaisi nähdä, lomalla jaksaisi mutta eipä ole seuraa kuin muutamaksi päiväksi.
Ikävä kuulla.
Minua ahdistaa nyt kun ei ole mitään kivaa suunnitelmissa vaikka sitten jotain kivaa tulee ehkä tehtyäkin. Rahaa vaan ei olisi ylimääräistä käyttää, joten mitään ihmeellistä ei voi tehdä. Liikaa luppoaikaa tulee kyllä olemaan.
Toivottavasti sinäkin keksit jotain kivaa.
Loma alkaa ja noin huono fiilis. Mikä elämässä oikeasti mättää näin pahasti? Käytä vaikka aikaasi tämän analysointiin.